منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين))
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

~ اهلا بك يا (زائر) فى منتدى كليه التربيه الرياضيه ..عدد مساهماتك حتى الان 0 ~

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اسم الموضوع: مفصل الركبة واصاباتة وكيفية العلاج منها مهم جداااااااااااا.ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالخميس 09 أغسطس 2018, 1:27 pm من طرف    اسم الموضوع: تدريب محاسبين ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 26 يوليو 2016, 10:46 pm من طرف    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالخميس 21 يوليو 2016, 12:05 am من طرف    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 14 يونيو 2016, 12:25 am من طرف    اسم الموضوع: لماذا كان الإسراء ليلاً ولم يكن نهاراًترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأحد 10 أبريل 2016, 11:35 pm من طرف    اسم الموضوع: التصوف جلاء القلب وتطهيرهترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالخميس 03 ديسمبر 2015, 5:49 pm من طرف    اسم الموضوع: العقاب بالضرب في التربية الإسلاميةترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالإثنين 16 نوفمبر 2015, 1:38 pm من طرف    اسم الموضوع: Happy New Yearترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:49 pm من طرف    اسم الموضوع: على شاطئ مجهول ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:29 pm من طرف    اسم الموضوع: هام جدا يرجى دخول الجميعترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 10:53 pm من طرف    اسم الموضوع: وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالجمعة 25 سبتمبر 2015, 7:04 am من طرف    اسم الموضوع: الدعوة للإصلاح والصلاح وسبيل النجاح والفلاحترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأحد 30 أغسطس 2015, 5:59 pm من طرف    اسم الموضوع: اختلطت الحلول وأظلتنا فتن نبوءة الرسولترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 04 أغسطس 2015, 4:09 am من طرف    اسم الموضوع: ما حكم من أفطر قبل غروب الشمس معتقدا غروبهاترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالجمعة 26 يونيو 2015, 1:53 pm من طرف    اسم الموضوع: شروط وجوب الصيامترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأحد 14 يونيو 2015, 5:53 pm من طرف    اسم الموضوع: الاعجاز الطبى فى الصيامترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأحد 31 مايو 2015, 5:50 pm من طرف    اسم الموضوع: لم جعل الله معراجا لرسول الله صلى الله عليه وسلم يصل به إلى السمواتترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالخميس 21 مايو 2015, 6:58 am من طرف    اسم الموضوع: ما الحكمة أن الله جعل الإسراء والمعراج فى الليلترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأحد 10 مايو 2015, 8:06 pm من طرف    اسم الموضوع: جهاد العلماء فى العصر الحديثترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالخميس 30 أبريل 2015, 5:05 pm من طرف    اسم الموضوع: الإسراء والمعراج العلوم الوهبية والأسرار الربانيةترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 21 أبريل 2015, 2:31 am من طرف

شاطر | 

ترابيل عايز يسيب المنتدى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة

همسه؟

{..همسه؟..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 30/10/2008

مُساهمةموضوع: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالجمعة 16 يناير 2009, 11:02 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 34768963754449218344pn2

مشرف عزيز علينا كلنا وهو ترابيل دايما بيبهرنا بمواضيعه الحلوة فى كل الاقسام ويعنى منفقدرش نستغنى غنه عاوز بيسيب المنتدى لسبب غير معروف ومش عايز يقول عليه فياريت نشوف ايه الى مزعله ونخليه يتراجع عن قراره
يعنى لما تمشى يا ترابيل مين هيبقى المشرف العام بتاعنا
وبعدين انا هسيب الاعضاء هى الى تقنعك

{.... توقيع همسه؟ ....}
كاتب الموضوعرسالة

AdM!N

{..AdM!N..}
المؤسس و المـديـر العـــام
المؤسس و المـديـر العـــام

سجل فى : 10/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأحد 18 يناير 2009, 11:10 pm

سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

اكيد يا باشا بس انا عاوز اقولك حاجه فتح الرسايل ده مش جايه من فراغ و هوه عارف ليه و بالذات من بعد شكوه العضوه يويو منه يبقى لازم اتابع الرسايل بتاعته و لا انا غلطان نى اتابع عضو ليه مشكله فى الموضوع ده و هوه عارف انا بتكلم فى ايه و لو انا غلطان من انىاتابع واحد كان ده سلوكه فى اول اسبوع فى المنتدى يبقى انا غلطان لكن انا بالنسبه للاعضاء مش متابع حد و مش اسلوبى و كل عارف كده
و بتهيألى كده المعلومه وصلت
اذا انا كنت بقرا الموضيع فى المنتدى بالعافيه
هقعد اقرى الرسايل
و شكمرا ندال

اما بالنسبه ليك يا ترابيل الاخوه فى اى حاجه يا باشا الا عرض مشكله عاوز تعرض مشكله يبقى تعرضها بالشكل اللى انا قولته ليك اما بالطريقه و الاسلوب ده مكش ينفع

و يا رب تكون المعلومه وصلت و مش عاوز كلام فى الموضوع تانى
و فى الاول و الاخر المنتدى بتاعك يا ترابيل بس لما تبقى مش عارف تعمل حاجه ابقى قولى

{.... توقيع AdM!N ....}

triple_h

{..triple_h..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 04/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأحد 18 يناير 2009, 11:28 pm

اولا يا تيتيى

كلمة نرفزتنى جدا جدا

ان فى عضوة اشتكت منى اسمها يويو

اولا هى مشتكتشى

وثانيا ادخل فى محاكمتها
قالتلى انت عندك حق
ومن حقك انك تتعرف

وانا مكنتش عايزة اشوف كلمة اسف
منك
لان ده حقك

ركز يا تيتى
وانا اعتزرلتك علشان هى قريبتك

وقالتلى مينفعشى
قلتلها انا لو كنت غلطت مش فى حقك فى حق التيتى علشان زى ما هو بيقول انها قريبته
راجع المحكمة تاعتها كويس
او فى موضوع كمااااااااااان
هتلاقيها كاتبة الكلام ده

ومتغلطنيشى يا تيتى
علشان انت كده غلطت

{.... توقيع triple_h ....}

{..RaFaeL NaDaL..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 26/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأحد 18 يناير 2009, 11:31 pm

أكيد

المنتدى هيفضل بتاع تريبل وبتاع
كل الناس اللى بتدى للمنتدى بجد
واللى بتخلص بمشاركاتها
واللى بتكبر المنتدى وهتفضل تكبره دايماٌ

{.... توقيع RaFaeL NaDaL ....}

triple_h

{..triple_h..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأحد 18 يناير 2009, 11:37 pm

ربنا يخليكى يا حبيب قلبى يا ندال
وبجد انت ليك اجمل مساهمة
واجمل رد

والمنتدى بتاع اصحابة
مؤسسينه
ندال والزقرد وخوخة وكل الاعضاء الحلوة دى

scratch

thegangster elsayed

{..thegangster elsayed..}
رياضى مننا وعلينا
رياضى مننا وعلينا

سجل فى : 21/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأحد 18 يناير 2009, 11:52 pm

انا مش هعلق على اى حاجه من دى
مع احترامى للجميع ومحدش يزعل منى
كله شغل عيال صغيره
ايه رسايل خاصه وايه اعضاء مش بيدخلو الخ الخ الخ............
يا راجل بلا كلام فاضى
موضوع هايف زى ده كله دخل فيه وعمال يدش فى كلام كلام
يا عم انا عندى المراره ومش قادرلكو

{.... توقيع thegangster elsayed ....}

triple_h

{..triple_h..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالإثنين 19 يناير 2009, 12:04 am

اسمع بقى يا تيتى

انا من حقى انك متشوفشى ولا رسالة خاصة

ولا تعدل اى مساهمة
ده قانون

ولو بنت جات واشتكلت على المنتدى يبقى بحق

اشوف شكوى منها ليك على المنتدى

تبقى تمام واى حاجة تعملها او تاخد فيها قرار يبقى من حقك ويبقى علنى

هسالك سؤال وااااااااااااااااااااااااااااحد
انا ايه اللى يعرفنى انك مش بتكدب على وبتقول كده وخلاص
وانا مسمعتش منها ولا شفت موضوع ولا اى كلام من ده

انا ايه اللى يثبتلى ويثبت للاعضاء انك بتقول الحقيقة
مهما كانت قيمتك وشخصيتك فى المنتدى

اشوف بعينى اصدق
اسمع كلامها من شفايفها اصدق

تيب الرسالة الخاصة اصدق

انما غير كده معرفشى

bota_samer

{..bota_samer..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 22/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالإثنين 19 يناير 2009, 12:56 am

انا هتكلم عن نفسى ومليش دعوة بحد
انا من معرفتى بترابيل من اول يوم ادخل فية المنتدة عمرة ما اتعدى الحدود ولا لمح باى حاجة ولا حسيتة بيعاكس سواء فكلامة معاية او في كلامة مع البنات الموجودة

همسة
بيوتى
خوخة هانم

بصراحة هو كان مثال الاخ لينا كلنا
ترابيل محدش يقدر يعلم على سلوكة ولو حتى بالكلام
لانى انا بحترمة وبقدرة وبالتالى لازم ادافع عنو واقول كلمة حق
بالرغم انو مش محتاج حد يدافع عنو
لانة مثال للاخلاق

{.... توقيع bota_samer ....}

elmnar_2007

{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالإثنين 19 يناير 2009, 1:23 am

لو سمحت يا جماعة اسمعونى للحظة
انا شايف ان ترابل والتيتى غلطانين والموضوع دلوقتى انقلب 180 درجة عن هدفه الاساسى
انا بعتبر كل اللى اتقال دا سر من اسرار المنتدى
اولا فى قسم للمشرفين من حق اى مشرف يقول اللى هوا عاوزة فيه
ثانيا فى رسايل خاصة وايميلات للأدارة يعنى اى مشكلة ممكن مناقشتهم فيها
ثالثا مش اى حاجة كدا نتكلم فيها على العلن وألا المنتدى عمره ماهيوصل زى مانتوا عاوزين
انا مش مع التيتى . . ولا مع ترابل لأن الاتنين من اعز أصدقائى ومن الناس اللى بحترمهم جدا
بس اللى بطلبه من كل الاعضاء طريقة النقاش مش كدا الموضوع كدا بقى تحدى بين مدير منتدى ومشرف عام
يعنى مش مشكلة عضو مع عضو لأ دا انا بعتبره خلل فى النظام الادارى وايه كمان علنى قدام كل الاعضاء
اعتقد ان لو فى عضو جديد دخل وشاف الكلام دا عمره ماهيفكر يبذل مجهود فى المنتدى دا
وقاعدين نقول عاوزين نرتقى بالمنتدى ونشوفه فى احسن صورة
طول ما طريقة نقاشنا كدا عمرنا ما هنوصل
كلمة اخيرة
ياريت ننسى اللى حصل وننسى غلطنا بس مش نسيبه كدا نبدأ نصلح اللى فات
احنا كل مابنتقدم خطوة بنرجع تانى أكيد مافيش حد فينا بيتمنى دا
بس عاوزين نبدأ صفحة جديدة ومش عاوزين نتكلم فى حاجة تانى
دى هنسميها لحظة غضب او لحظة شيطان ولازم نستغفر ربنا
يالا بقى نفوق للمنتدى ونشوف هوا ناقصه ايه واللى عنده اى فكرة ياريت مش يبخل علينا بيها
واللى هيحاول يفتح الموضوع دا تانى هعتبره شيطان المنتدى وانا معنديش رد تانى اقوله

ول الموضوع موضوع بنات ومعاكسة وكدا احنا ممكن نخليه منتدى شباب بس ههههههه بهزر طبعا
دى البنات هما الخير والبركة
فوقوا يا شباب ومش عاوزين الشيطان يدخل بينا تانى وانا اسف انى طولت عليكوا بس كان لازم اتدخل
وأوقف المهزلة دى
اسف عالازعاج

{.... توقيع elmnar_2007 ....}

triple_h

{..triple_h..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالإثنين 19 يناير 2009, 12:38 pm

scratch scratch

ريهام شكرا ليكى
بجد كلام اعتز بيه شخصيا
لانك اخت غاليه على بجد

وربنا يخليكى للى بيحبوكى

وبيحترموكى

وبجد متشكر جدا جدا

شكرا يا عمرو على الموضوع والتحليل

scratch

{..RaFaeL NaDaL..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالإثنين 19 يناير 2009, 1:42 pm

لالا
مفيش مجال للدبلوماسيه هنا يا عمرو

triple_h

{..triple_h..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 20 يناير 2009, 8:41 pm

الموضووووووووووووووووووووووووووووع انتهى

فينيتوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

بححححححححححححححححححححححححححححححح

خلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص

مفيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييش

قشطة يا تيتى وقشطة يا تيتو

وملبن يا همسه

ومكسرات يا جيرسى
وحلويات يا مانشى
ومصاصة يا ريهام

بسبوسة للزقرد

هريسة لشارك

وعسليه يا عمرو

وفله يا ندال

ومشبكة يا احمد

ELzekred

{..ELzekred..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 19/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأربعاء 21 يناير 2009, 2:51 am

هههههههههههههههههههههههههههههه بس بجد الحلى رد عجبنى العاندى المراره ده شكلها اتفقعت زى ممرتى هههههههههههههههههههههههههههههههههه والله انتو عثل وفى الاول والاخر احنااخوات

{.... توقيع ELzekred ....}

Anonymous

{..زائر..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأربعاء 21 يناير 2009, 5:06 am

متمشيش يا ترابيل مع اني لسه دخله جديد في المنتدي

{.... توقيع زائر ....}

triple_h

{..triple_h..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأربعاء 21 يناير 2009, 10:28 am

اى خدمة يا زقرد

ومنور الموضوع ومتنساش البسبوسة

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

شكرا يا بنوتة على كلامك
وميرسى لزوقك

scratch scratch

thegangster elsayed

رياضى مننا وعلينا
رياضى مننا وعلينا

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأربعاء 21 يناير 2009, 10:34 pm

بقى كده يا ترابل
عاوز تمشى وتسيب حبيبك

وحبايبك اللى فى التوقيع دول هتسيبهم لمين

triple_h

{..triple_h..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأربعاء 21 يناير 2009, 10:46 pm

ههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه
مقدرشى يا ابو السيد طبعا

thegangster elsayed

رياضى مننا وعلينا
رياضى مننا وعلينا

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأربعاء 21 يناير 2009, 10:48 pm

انا بقول كده برضو
ومحدش كان عاوز يصدقنى

بقولك ايه لو فكرت تسيب المنتدى
تعالى وانضم للحزب الشيوعى بتاعنا وريح دماغك من العالم دى
هههههههه

triple_h

{..triple_h..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأربعاء 21 يناير 2009, 11:13 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

تنزل صورتى معاهم فى التوقيع يا ابو السيد

thegangster elsayed

رياضى مننا وعلينا
رياضى مننا وعلينا

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأربعاء 21 يناير 2009, 11:27 pm

بس انضم انت بس

triple_h

{..triple_h..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأربعاء 21 يناير 2009, 11:31 pm

اعتبرينى معااااااااااااااااااااااااااك

قشطة يا ابو السيد

Anonymous

{..زائر..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأربعاء 21 يناير 2009, 11:39 pm

خلييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييك

{.... توقيع زائر ....}

thegangster elsayed

رياضى مننا وعلينا
رياضى مننا وعلينا

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالأربعاء 21 يناير 2009, 11:48 pm

قشطه واحده بس
دا انت بخيل اوى
لالالالالالالا يا راجل

triple_h

{..triple_h..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالخميس 22 يناير 2009, 12:09 am

قشطااااااااااااااااااات يا ابو السيد

Anonymous

{..زائر..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالخميس 22 يناير 2009, 4:58 am

بجد خليك بس انا عندي سؤال ؟؟؟
انت عاوز تمشي ليه وواضح
وانت مهم كداااااا اوي
وميرسي ليك وربنا يخليلك حبايبك

{.... توقيع زائر ....}

{..RaFaeL NaDaL..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: ترابيل عايز يسيب المنتدى   ترابيل عايز يسيب المنتدى - صفحة 2 Emptyالخميس 22 يناير 2009, 9:23 am

خلاص تريبل مش ماشى ولا حاجه
كان سوء تفاهم بس
بخصوص سؤال انه مهم؟؟
خلى الايام اللى هتقضيها فى المنتدى
ان شاء الله
تجاوبك على السؤال ده

ترابيل عايز يسيب المنتدى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2