منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين))
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

~ اهلا بك يا (زائر) فى منتدى كليه التربيه الرياضيه ..عدد مساهماتك حتى الان 0 ~

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اسم الموضوع: مفصل الركبة واصاباتة وكيفية العلاج منها مهم جداااااااااااا.هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالخميس 09 أغسطس 2018, 1:27 pm من طرف    اسم الموضوع: تدريب محاسبين هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالثلاثاء 26 يوليو 2016, 10:46 pm من طرف    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالخميس 21 يوليو 2016, 12:05 am من طرف    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالثلاثاء 14 يونيو 2016, 12:25 am من طرف    اسم الموضوع: لماذا كان الإسراء ليلاً ولم يكن نهاراًهام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالأحد 10 أبريل 2016, 11:35 pm من طرف    اسم الموضوع: التصوف جلاء القلب وتطهيرههام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالخميس 03 ديسمبر 2015, 5:49 pm من طرف    اسم الموضوع: العقاب بالضرب في التربية الإسلاميةهام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالإثنين 16 نوفمبر 2015, 1:38 pm من طرف    اسم الموضوع: Happy New Yearهام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:49 pm من طرف    اسم الموضوع: على شاطئ مجهول هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:29 pm من طرف    اسم الموضوع: هام جدا يرجى دخول الجميعهام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 10:53 pm من طرف    اسم الموضوع: وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَهام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالجمعة 25 سبتمبر 2015, 7:04 am من طرف    اسم الموضوع: الدعوة للإصلاح والصلاح وسبيل النجاح والفلاحهام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالأحد 30 أغسطس 2015, 5:59 pm من طرف    اسم الموضوع: اختلطت الحلول وأظلتنا فتن نبوءة الرسولهام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالثلاثاء 04 أغسطس 2015, 4:09 am من طرف    اسم الموضوع: ما حكم من أفطر قبل غروب الشمس معتقدا غروبهاهام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالجمعة 26 يونيو 2015, 1:53 pm من طرف    اسم الموضوع: شروط وجوب الصيامهام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالأحد 14 يونيو 2015, 5:53 pm من طرف    اسم الموضوع: الاعجاز الطبى فى الصيامهام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالأحد 31 مايو 2015, 5:50 pm من طرف    اسم الموضوع: لم جعل الله معراجا لرسول الله صلى الله عليه وسلم يصل به إلى السمواتهام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالخميس 21 مايو 2015, 6:58 am من طرف    اسم الموضوع: ما الحكمة أن الله جعل الإسراء والمعراج فى الليلهام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالأحد 10 مايو 2015, 8:06 pm من طرف    اسم الموضوع: جهاد العلماء فى العصر الحديثهام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالخميس 30 أبريل 2015, 5:05 pm من طرف    اسم الموضوع: الإسراء والمعراج العلوم الوهبية والأسرار الربانيةهام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالثلاثاء 21 أبريل 2015, 2:31 am من طرف

شاطر | 

هام جدا يرجى دخول الجميع

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

ابن الاسلام

{..ابن الاسلام..}
المـديـر العـــام
 المـديـر العـــام

سجل فى : 25/10/2007

مُساهمةموضوع: هام جدا يرجى دخول الجميع   هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالجمعة 26 أغسطس 2011, 1:10 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

بسم الله الرحمن الحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ازيكم يا شباب وايه اخباركم
اتمنى تكونوا كلكم بخير
هام جدا يرجى دخول الجميع 71192

قولت ادخل اسلم واقولكم كل سنه وانتم طيبين جميعا بمناسبه عيد الفطر المبارك
واشوف اذا كان لسه حد فاكر منتدى كليه التربيه الرياضيه ولا خلاص راحت على المنتدى هام جدا يرجى دخول الجميع 354827

حاولنا كتير نرجع المنتدى لنشاطه القديم لكن للاسف انا شخصيا معتش فى الكليه وجميع زملائى نفس الحكايه
لكن المنتدى مايزال منتدى الكليه ولازم يستمر علشان كل الحجات المفيده الى فيه والى بالتأكيد هتفيد كل طلبه تربيه رياضيه
بفضل الله احنا رغم انعدام النشاط مانزال اكبر منتدى لكليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره واول موقع بيظهر فى جوجل بعد موقع الكليه هو احنا
هام جدا يرجى دخول الجميع 524721
علشان كده حبيت ابلغكم اننا عاوزين فريق جديد من طلبه كليه التربيه الرياضيه الحاليين يقدروا يمسكوا المنتدى وينشروه بين زمايلهم ويشاركوا فيه زى ماحنا كنا بنعمل ايام مكنا فى الكليه علشان نعيد المنتدى لوضعه السابق.

الى شايف نفسه مهيىء للامر ده ومستعد له يبلغنى هنا فى الموضوع
هنبدأ تجميع الفريق برتب بسيطه زى مشرفين ومشرف عام بعدها هيتم اعطاء رتبه الاداره للى يستحق والى نشوف انه يقدر يحافظ على المنتدى

وبالتوفيق للجميع
هام جدا يرجى دخول الجميع 380643

{.... توقيع ابن الاسلام ....}

شهيد الحب

{..شهيد الحب..}
الشغل جاى
الشغل جاى

سجل فى : 24/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا يرجى دخول الجميع   هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالسبت 27 أغسطس 2011, 12:19 am

سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

وانت طيب
ما هو خلاص اللى كان بيدخل علشان يعلق على وحده يعرفها واللى كان يعرف وحده ونفسه يتكلم يدخل المنتدى ما هو بقى للتعارف

واللى خلص جمه يعنى اللى كانو بيتكلمو فى المنتدى كانو فى اولى جامعه
وحاليا خلصو
مافيش بقى الا فى السنه الجديه وانت طيب
دالو حد عرفه نانى
والله نفسى يرجع تانى
يارب يرجع تانى
هام جدا يرجى دخول الجميع 300789 هام جدا يرجى دخول الجميع 300789 هام جدا يرجى دخول الجميع 300789
هام جدا يرجى دخول الجميع 71192

هام جدا يرجى دخول الجميع 908960 هام جدا يرجى دخول الجميع 908960

{.... توقيع شهيد الحب ....}

ابن الاسلام

{..ابن الاسلام..}
المـديـر العـــام
 المـديـر العـــام

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا يرجى دخول الجميع   هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالأحد 28 أغسطس 2011, 4:53 pm

هههههههههههههه كله واحده واحده كده
ادينا بنحاول اهو نسلم المنتدى للجيل الجديد يمكن يقدر يهتم بيه
يامسهل

leader love

{..leader love..}
رياضى فى النوهان
رياضى فى النوهان

سجل فى : 10/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا يرجى دخول الجميع   هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالأحد 04 سبتمبر 2011, 3:43 pm

وانت طيب يا حسام
ياريت المنتدى يرجع تانى زى الاول والله وحشنا
انا عارف ان احنا مقصرين فى حق المنتدى الجميل ده
وخصوصا انا بس انا والله كنت مسافر ومكنشى عندى وقت
واكيد اكيد بقيت الاعضاء كان عندهم ظروف
واتمنى ان الناس ترجع تهتم بالمنتدى تانى عشان يرجع زى الاول
وعلى فكره يا ريس فكرتك حلوه انك تعمل قيادات جديدة للمنتدى
لان ده اكيد هيخلى المنتدى يرجع تانى ويعرف زميلنا فى الدفعة الجديدة بالمنتدى
من خلال الكليه وكده يعنى
وربنا معاك ومعانا عشان نرجع منتدانا

هام جدا يرجى دخول الجميع 380643 هام جدا يرجى دخول الجميع 380643 هام جدا يرجى دخول الجميع 380643 هام جدا يرجى دخول الجميع 380643 هام جدا يرجى دخول الجميع 380643

{.... توقيع leader love ....}

{..الحائره..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

سجل فى : 11/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا يرجى دخول الجميع   هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالجمعة 30 سبتمبر 2011, 2:25 pm

انا نفسى منتدانا يرجع زى الاول بس انا هاحاول على قد ما اقدر
انى اخلى الناس تهتم تانى بالمنتدى لانه بجد احسن منتدى فى الدنيا
واحسن صحبه فى الدنيا بس المنتدى دا لكل طلاب وخريجى تربيه رياضيه
لان انتمائنا هيفضل للكليه حتى لما نتخرج منها
ويارب يارب يارب المنتدى يرجع زى الاول واحسن

{.... توقيع الحائره ....}

الست خوخه هانم

{..الست خوخه هانم..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 05/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا يرجى دخول الجميع   هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالسبت 01 أكتوبر 2011, 2:26 pm

ياجماعه انا معاكوا لسه موجوده اهوه وكل فتره بدخل اشوف ايه الاخبار ملقيش جديد اخرج تانى ونفسى فعلا المنتدى يرجع زى الاول واحسن والاعضاء بتوع زمان يرجعوا تانى هما طبعا مبقوش فاضيين كل واحد شاف اللى واره بس اكيد الكل بيدخل على النت لو على الاقل ساعه فى اليوم يقدر بقى يشرفنا شويه والجماعه اللى لسه فى الكليه زى الريس ماقال ينشروا المنتدى تانى بليييييييييييييييييييييييييييييييييييز

خوخه هانم

{.... توقيع الست خوخه هانم ....}

ابن الاسلام

{..ابن الاسلام..}
المـديـر العـــام
 المـديـر العـــام

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا يرجى دخول الجميع   هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالإثنين 03 أكتوبر 2011, 10:49 pm

leader love كتب:
وانت طيب يا حسام
ياريت المنتدى يرجع تانى زى الاول والله وحشنا
انا عارف ان احنا مقصرين فى حق المنتدى الجميل ده
وخصوصا انا بس انا والله كنت مسافر ومكنشى عندى وقت
واكيد اكيد بقيت الاعضاء كان عندهم ظروف
واتمنى ان الناس ترجع تهتم بالمنتدى تانى عشان يرجع زى الاول
وعلى فكره يا ريس فكرتك حلوه انك تعمل قيادات جديدة للمنتدى
لان ده اكيد هيخلى المنتدى يرجع تانى ويعرف زميلنا فى الدفعة الجديدة بالمنتدى
من خلال الكليه وكده يعنى
وربنا معاك ومعانا عشان نرجع منتدانا

هام جدا يرجى دخول الجميع 380643 هام جدا يرجى دخول الجميع 380643 هام جدا يرجى دخول الجميع 380643 هام جدا يرجى دخول الجميع 380643 هام جدا يرجى دخول الجميع 380643
والله ادينى حاولت وعرضت الامر لكن مفيش تجاوب
تسلم يا جميل على ردك واهتمامك شكرا ليك
الحائره كتب:
انا نفسى منتدانا يرجع زى الاول بس انا هاحاول على قد ما اقدر
انى اخلى الناس تهتم تانى بالمنتدى لانه بجد احسن منتدى فى الدنيا
واحسن صحبه فى الدنيا بس المنتدى دا لكل طلاب وخريجى تربيه رياضيه
لان انتمائنا هيفضل للكليه حتى لما نتخرج منها
ويارب يارب يارب المنتدى يرجع زى الاول واحسن
والله انا كمان نفسى
رغم انى معتش فى الكليه الا انى بحب المنتدى ده ونفسى يرجع زى الاول
ياااااارب بجد يرجع
الست خوخه هانم كتب:
ياجماعه انا معاكوا لسه موجوده اهوه وكل فتره بدخل اشوف ايه الاخبار ملقيش جديد اخرج تانى ونفسى فعلا المنتدى يرجع زى الاول واحسن والاعضاء بتوع زمان يرجعوا تانى هما طبعا مبقوش فاضيين كل واحد شاف اللى واره بس اكيد الكل بيدخل على النت لو على الاقل ساعه فى اليوم يقدر بقى يشرفنا شويه والجماعه اللى لسه فى الكليه زى الريس ماقال ينشروا المنتدى تانى بليييييييييييييييييييييييييييييييييييز
خوخه هانم
المشكله مش فى الدخول يا خوخه على فكره المنتدى بيدخله يوميا مالا يقل عن 300 زائر
عباره عن طلبه بيبحثوا عن كليه التربيه الرياضيه وبيظهر منتدانا وبيدخلوا يشوفوا المواضييع
المشكله ان مفيش تفاعل وكله بيكسل يشارك وعلشان كده محدش بيتعب نفسه ويسجل او يشارك وكله بيدخل ياخد الى هو عاوزه وخلاص
ياريت احنا نحاول نضيف مشاركات ونجرب يمكن لما نعمل كده نلاقى ناس بتتفاعل معانا

fasfosa

{..fasfosa..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 07/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا يرجى دخول الجميع   هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالخميس 06 أكتوبر 2011, 2:29 pm

تمام ياحسام كلامك كله صح
وعامه اكيد السنه هيحصل اختلاف
وخصوصا ان فى دفعه جديده دخلت الكليه عكس السنه الفاتت
ربنا معاك وان شاء الله المنتدى هيرجع تانى
ولو احتجت مساعده انا موجود

{.... توقيع fasfosa ....}

fasfosa

{..fasfosa..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا يرجى دخول الجميع   هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالخميس 06 أكتوبر 2011, 2:35 pm

وعامه انا دخلت ضفته على الجروبات والصفحات الخاصه بكليتنا على الفيس بوك
ولو كل واحد هنا قادر يعمل حاجه يعملها واكيد هتفرق
لكن الكلام بس مش هيفيد

knoz knooz

{..knoz knooz..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 25/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا يرجى دخول الجميع   هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالإثنين 17 أكتوبر 2011, 10:31 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ياريت ياجماعه المنتدى يرجع زى الاول

انا بصراحه حزينه جدا على المنتدى وعلى احواله
وكل فتره بدخل اتصفحه بس مش بسجل اسمى عليه
لان مفيش حاجه جديده تشد او تجزب ان الواحد يدخله
ياريت يرجع منتدانا تانى زى الاول اتمنى ذلك
وانا موجوده معاكو ويسعدنى انى اساعد انه يرجع تانى زى الاول

وفى الاخر انا بسلم على كل اعضاء المنتدى عضوه عضوه وعضو عضو
وبجد والله وحشتونى جدا
ومستنيه ان شاء الله المنتدى يرجع زى الاول

{.... توقيع knoz knooz ....}

ابن الاسلام

{..ابن الاسلام..}
المـديـر العـــام
 المـديـر العـــام

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا يرجى دخول الجميع   هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالأربعاء 19 أكتوبر 2011, 12:17 pm

طب يا جماعه تفتكروا ازاى ممكن يرجع؟
يعنى لو قعدنا نضيف مشاركات وكده هنلاقى نشاط
لو كده طب طالما كلكم يهمكم يرجع متيجوا نتعاون مع بعض
لو كل واحد فينا عمل فى اليوم بس مشاركتنين او تلاته يمكن يبقى فى نشاط

fasfosa

{..fasfosa..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا يرجى دخول الجميع   هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالجمعة 21 أكتوبر 2011, 4:29 pm

اكيد ياحسام
وان شاء الله هيرجع احسن من الاول

نورا ابراهيم

{..نورا ابراهيم..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 06/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا يرجى دخول الجميع   هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالخميس 27 أكتوبر 2011, 5:21 am

والله ياريت يرجع تاني زي الاول انا كمان كل فترة بدخل مش بلاقي جديد فبخرج تاني

{.... توقيع نورا ابراهيم ....}

elflestiny

{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 03/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا يرجى دخول الجميع   هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالأحد 01 يناير 2012, 2:23 pm

والله ليكوا وحشة .. كل سنة وانتو طيبين خوخة وفسفوسة وابن الاسلام

{.... توقيع elflestiny ....}

ابن الاسلام

{..ابن الاسلام..}
المـديـر العـــام
 المـديـر العـــام

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا يرجى دخول الجميع   هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالإثنين 02 يناير 2012, 9:38 am

منور يا فلسطينى والله عاش من شافك هام جدا يرجى دخول الجميع 71192

الست خوخه هانم

{..الست خوخه هانم..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 05/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا يرجى دخول الجميع   هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالثلاثاء 03 يناير 2012, 7:22 pm

اصحوا يابشر

{.... توقيع الست خوخه هانم ....}

elflestiny

{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 03/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا يرجى دخول الجميع   هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالثلاثاء 17 يناير 2012, 4:30 am

حبيبى ياكبير ... صباح الخير ياخوخه

{.... توقيع elflestiny ....}

نورا ابراهيم

{..نورا ابراهيم..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 06/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا يرجى دخول الجميع   هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالأربعاء 20 فبراير 2013, 6:32 am

انا كمان موجودة ونفسي اوي المنتدي يرجع زي الاول

{.... توقيع نورا ابراهيم ....}

AdM!N

{..AdM!N..}
المؤسس و المـديـر العـــام
المؤسس و المـديـر العـــام

سجل فى : 10/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: هام جدا يرجى دخول الجميع   هام جدا يرجى دخول الجميع Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 10:53 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
الى كل اعضاء المنتدى الكرام ابدأ بتحية الاسلام ... السلام عليكم و رحة الله و بركاته

انا بجد اسف على اهمالى هذا المنتدى الهائل اللى يعتبر موسوعه علميه و ترفيهة لكل طلاب التربية الرياضيه فى جامعة المنصوره
انا اسف لانى بجد ما عرفت احافظ على حبنا لبعض و احترمنا لبعض داخل هذا الصرح المصغر الذى لا يقل اهميه عن اى قسم فى كليتنا
انا اسف لانى اهملت كل من اهتم و بعد مرور اكتر من 5 اعوام ارجع و اقول اسف لكن التمسو العذر الى لانى لازم كنت اشوف باقى مستقبلى
و كل ما اتمناه نتمنى وجود قسم ادارى جديد للمنتدى و كل من يرى انه قادر على تحمل المسؤوليه و نحن سوف نمده بالمعلومات الاداريه و كيفية التعامل مع المنتدى بشكل تقنى محترف فنرجو منه التقدم الى شخصيا على رقم الهاتف 0096895861086 او 0096897197982 حتى لو برساله و انا هتصل به و اتكلم معه مع العلم انه لابد ان يكون احد طلاب التربية الرياضية
و اشكركم جميعا و اتمنى ان نلتقى على الخير

{.... توقيع AdM!N ....}

هام جدا يرجى دخول الجميع

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1