منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين))
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

~ اهلا بك يا (زائر) فى منتدى كليه التربيه الرياضيه ..عدد مساهماتك حتى الان 0 ~

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اسم الموضوع: مفصل الركبة واصاباتة وكيفية العلاج منها مهم جداااااااااااا.انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالخميس 09 أغسطس 2018, 1:27 pm من طرف    اسم الموضوع: تدريب محاسبين انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالثلاثاء 26 يوليو 2016, 10:46 pm من طرف    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالخميس 21 يوليو 2016, 12:05 am من طرف    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالثلاثاء 14 يونيو 2016, 12:25 am من طرف    اسم الموضوع: لماذا كان الإسراء ليلاً ولم يكن نهاراًانا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالأحد 10 أبريل 2016, 11:35 pm من طرف    اسم الموضوع: التصوف جلاء القلب وتطهيرهانا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالخميس 03 ديسمبر 2015, 5:49 pm من طرف    اسم الموضوع: العقاب بالضرب في التربية الإسلاميةانا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالإثنين 16 نوفمبر 2015, 1:38 pm من طرف    اسم الموضوع: Happy New Yearانا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:49 pm من طرف    اسم الموضوع: على شاطئ مجهول انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:29 pm من طرف    اسم الموضوع: هام جدا يرجى دخول الجميعانا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 10:53 pm من طرف    اسم الموضوع: وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَانا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالجمعة 25 سبتمبر 2015, 7:04 am من طرف    اسم الموضوع: الدعوة للإصلاح والصلاح وسبيل النجاح والفلاحانا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالأحد 30 أغسطس 2015, 5:59 pm من طرف    اسم الموضوع: اختلطت الحلول وأظلتنا فتن نبوءة الرسولانا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالثلاثاء 04 أغسطس 2015, 4:09 am من طرف    اسم الموضوع: ما حكم من أفطر قبل غروب الشمس معتقدا غروبهاانا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالجمعة 26 يونيو 2015, 1:53 pm من طرف    اسم الموضوع: شروط وجوب الصيامانا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالأحد 14 يونيو 2015, 5:53 pm من طرف    اسم الموضوع: الاعجاز الطبى فى الصيامانا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالأحد 31 مايو 2015, 5:50 pm من طرف    اسم الموضوع: لم جعل الله معراجا لرسول الله صلى الله عليه وسلم يصل به إلى السمواتانا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالخميس 21 مايو 2015, 6:58 am من طرف    اسم الموضوع: ما الحكمة أن الله جعل الإسراء والمعراج فى الليلانا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالأحد 10 مايو 2015, 8:06 pm من طرف    اسم الموضوع: جهاد العلماء فى العصر الحديثانا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالخميس 30 أبريل 2015, 5:05 pm من طرف    اسم الموضوع: الإسراء والمعراج العلوم الوهبية والأسرار الربانيةانا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالثلاثاء 21 أبريل 2015, 2:31 am من طرف

شاطر | 

انا فى ورطه...............ساعدونى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

الست خوخه هانم

{..الست خوخه هانم..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 05/02/2008

مُساهمةموضوع: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالجمعة 05 فبراير 2010, 11:37 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

مساء الخير ياجماعه طبعا احنا اخوات وانا فى ورطه ومش عارفه اعمل ايه قلت اطلب منكوا المساعده ويارب تيجى بفايده انا هدخل فى الموضوع على طول
بقى عقبال عندكوا انا فرحى فى شهر 7 عقبالكوا كلكوا يارب وافرح فيكوا المهم انا الوقتى بجهز فى الشقه لان خطيبى مسافر وسايب كل حاجه عليا وانا محتاره اوى فى الالوان بتاعه الشقه والاوض والكلام دا وكمان كنت عامله حسابى انى هشترى العفش جاهز بس حصلت ظروفى وهفصل العفش ومحتاره برده فى النوع انا ناويه اعمله مودرن بس محتاره اوى ومش قادره استقر على حاجه ممكن اللى عنده خبره فى الالوان يساعدنى واللى عنده موديلات كويسه للديكور ينزلها ليا اكون متشكره اوى بس ممكن بسرعه لان الفرح بعد 4 شهور
واوعوا تنسوى طبعا كلكوا جايييييييييييييييييييييييييييييييين
خوخه هانم

انا فى ورطه...............ساعدونى 524721

{.... توقيع الست خوخه هانم ....}

FeT00

{..FeT00..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 03/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالجمعة 05 فبراير 2010, 11:41 pm

سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

دي بعض الديكيورات يا رب تعجبك
و يارب تكون الصور موجودة

{.... توقيع FeT00 ....}

عدل سابقا من قبل FeT00 في الجمعة 05 فبراير 2010, 11:50 pm عدل 1 مرات

FeT00

{..FeT00..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالجمعة 05 فبراير 2010, 11:45 pm

أجمل ديكورات المنازل دهانات رائعة وخيالية 2010

أجمل ديكورات المنازل دهانات رائعة وخيالية 2010

ديكورات .. بـ ألوان و دهانات رائعة و هادئة و رومنسية بصراحة أروع و أفضل و أجمل ما رأيت في فن الديكورات
ديكور المنازل لتزيين الصالات و غرف المعيشة و نوافذ المنزل و غرف النوم و أسقف ممتازة
ديكور محلات و دهانات و طلاء متميز مع ألوان هادئة رومنسي دهان لون بنفسجي جميل جدا
إضاءات الاضاءة المتميزة للديكور
اللون البنفسجي

انا فى ورطه...............ساعدونى 7876e0a3f6
ديكورات .. بـ ألوان و دهانات رائعة و هادئة و رومنسية بصراحة أروع و أفضل و أجمل ما رأيت في فن الديكورات
ديكور المنازل لتزيين الصالات و غرف المعيشة و نوافذ المنزل و غرف النوم و أسقف ممتازة
ديكور محلات و دهانات و طلاء متميز مع ألوان هادئة رومنسي دهان لون بنفسجي جميل جدا

انا فى ورطه...............ساعدونى 196bc82302

انا فى ورطه...............ساعدونى Ad0cfdc24b

انا فى ورطه...............ساعدونى 74f0aded64

انا فى ورطه...............ساعدونى 2a90c3e415

انا فى ورطه...............ساعدونى E8f0841602

انا فى ورطه...............ساعدونى C1fce42614

انا فى ورطه...............ساعدونى 7e3d6d722b

اللون الاحمر

انا فى ورطه...............ساعدونى 965bc0438a

انا فى ورطه...............ساعدونى 62009081bd

انا فى ورطه...............ساعدونى Aa4783f9f6

انا فى ورطه...............ساعدونى 0cf0116e5d

انا فى ورطه...............ساعدونى Feb45de67a

اللون البني

انا فى ورطه...............ساعدونى C898330fb8

انا فى ورطه...............ساعدونى 906f929d82

{.... توقيع FeT00 ....}

FeT00

{..FeT00..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالجمعة 05 فبراير 2010, 11:47 pm

الف الف الف مليون مبروك وعقبال السبوووووووووووع

{.... توقيع FeT00 ....}

ابن الاسلام

{..ابن الاسلام..}
المـديـر العـــام
 المـديـر العـــام

سجل فى : 25/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالسبت 06 فبراير 2010, 2:31 am

الف مبروك يا خوخه
انا هنصحك فى الالوان بس لانى الى حد ما بفهم فيها
اللون الروز الهادى بيبقى جميل جدا
وكمان لما بيبقى متقسم جزء روز هادىء وجزء روز قاتم بيدى شكل جميل وبتفانين الى بيعمله طبعا
ربنا معاكى ويوفقك يارب انا فى ورطه...............ساعدونى 380643

{.... توقيع ابن الاسلام ....}

ليلة

{..ليلة..}
رياضى مننا وعلينا
رياضى مننا وعلينا

سجل فى : 03/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالسبت 06 فبراير 2010, 2:49 am

ربنا معاكي ياخوخه والف الف مبروك

بصي انا رايي بما انك اخترتي الشقه مودرن فانا بفضل الاثاث يكون اسود والديكورات والمفالرش والسجاد وكل حاجه باللون الموف الغامق صدقيني هيكون جامد وعقبالي يارب

{.... توقيع ليلة ....}

الست خوخه هانم

{..الست خوخه هانم..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالسبت 06 فبراير 2010, 1:56 pm

فيتو
ابن الاسلام
ليله
انا متشكره ليكوا اوى على الاهتمام

ابن الاسلام انا ناويه اعمل اللون اللى انت قلت عليه دا فى اوضه النوم الكبيره ان شاء الله
ليله اللون الموف انا محتاره فيه اوى بفكر اعمل فى اوض الاطفال او فى الرسيبشن مش عارفه صراحه مش عايزه كله لون واحد
فيتوووووووووووووووووووووووووووو انا مش عارفه اشكرك ازاى بجد اخدت منك كذا حاجه كدا وجارى التصميم

يارب عقبالكوا كلكوا وافرح فيكوا
خوخه هانم

FeT00

{..FeT00..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالسبت 06 فبراير 2010, 2:00 pm

تفرحي فينا ولا تفرحي بينا
هههههههههههههههههههههههه

{.... توقيع FeT00 ....}

a7med t!to

{..a7med t!to..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 19/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالسبت 06 فبراير 2010, 10:20 pm

الف الف الف مبروك

ربنا يوفقك بكل الخير ويجمع ما بينكم الخير ان شاء الله

سورى بقا انا مش غاوى الالوان اوى

{.... توقيع a7med t!to ....}

الست خوخه هانم

{..الست خوخه هانم..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالأحد 07 فبراير 2010, 10:01 am

FeT00 كتب:
تفرحي فينا ولا تفرحي بينا
هههههههههههههههههههههههه

طبعا افرح فيكووووووووووووووووووووووووووووووووووووا

الست خوخه هانم

{..الست خوخه هانم..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالأحد 07 فبراير 2010, 10:02 am

a7med t!to كتب:
الف الف الف مبروك

ربنا يوفقك بكل الخير ويجمع ما بينكم الخير ان شاء الله

سورى بقا انا مش غاوى الالوان اوى

شكرا على الاضافه تيتو
نورت والله

RAMBO

{..RAMBO..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 17/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالأحد 07 فبراير 2010, 12:46 pm

ألف مبروك يا خوخة و ربنا يتمم بخير

بس انا زى احمد ملياش فى الالوان و الكلام دة

بس لو لقيت حاجة هحاول انزلها

و الف مبروك يا خوخة

{.... توقيع RAMBO ....}

يقيـــن

{..يقيـــن..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

سجل فى : 24/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالثلاثاء 09 فبراير 2010, 6:23 pm

الف مبروك يا خوخايه..فرحتلك قوى قوى بجد ..
ان شاء الله ربنا يتمملك بالف خير..

بصى يا خوخه انا عندى كولليكشن كده عن كل حاجه فى الاثاب بما فيهم الدهانات ..
واطمئنى فيهم مودرن كمان..
بس انصحك الانتريه مينفعش يكون مودرن..انما لو ليفنج روم.. المطبخ ..او حتى غرفة الاطفال لو حبيتى تعمليه كله مودرن مفيش اى قيود عليكى..وممكن تحطى فيه بعض لمسات هتلاقى كله بيكمل بعضه..
انما بقيت الشقه علشان انتى عروسه وكده هتتقيدى بموضوع المودرن ده..

اهم شئ انتى عملتى السيراميك وللا لا..ولو عملتيه لونه ايه..؟
عموما اذا حبيتى نتكلم على الايميل..انا معنديش مانع..
عاوزانى ارفعهملك وبلاش ايميل برده انا معنديش مانع..
وليكى حرية الاختيار واتمنى افيدك ان شاء الله..

{.... توقيع يقيـــن ....}

mostafa shezoo

{..mostafa shezoo..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

سجل فى : 24/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالجمعة 12 فبراير 2010, 1:05 am

الف مبروك على الفرح
و ان شاء الله تعشي اجمل ايام حياتك الجاية
بصوصالالوان انا بحب قوضة النوم بمبي كدة و فيها قلوب كانت فى راجل و 6 ستات كانت جااااااااااامدة
اما قوضة الليفنج فا اديها فسفوري في برتقالى

{.... توقيع mostafa shezoo ....}

naity

{..naity..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

سجل فى : 14/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالإثنين 15 فبراير 2010, 11:19 pm

الف الف الف مبروك
اللى اعرفه ان الموضه السنادى فى الالوان الرمادى بدرجااااااته والغوامق عامة

{.... توقيع naity ....}

بنوته90

{..بنوته90..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

سجل فى : 29/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالإثنين 22 فبراير 2010, 5:02 am

ألف مبروك يا خوخه
وعقبال البيبى
وعقبالى لما تفرحى فيا أنا كمان
وأنا معاكى برضو حكاية الفرش المودرن
بيبقى رقيق جدا بس أنا رأييى إنك تعملى النوم سوده متبطنه
والرسيبشن ألوان مقلمه ولو نبيبتى فى زيتى أو زيتى فى برتقانى هتبقى حلو أوى
وأوضة البيبى تبقى ألوانها فيسفوريه ولو داخل فيها بعض الروسومات الرقيقه هتبقى حلوه أوى
والتواليت اللون الأسود فيه جميل جدا وممكن السيراميك أسود والطقم أبيض أو نبيتى
والمطبخ يبقى رقيق جدا واللون الأسود فيه برضو وداخل فيه فضى بيبقى جميل
دى مقتراحاتى ويارب تفيدك وتعجبك

{.... توقيع بنوته90 ....}

m.tobar

{..m.tobar..}
الشغل جاى
الشغل جاى

سجل فى : 29/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالثلاثاء 23 فبراير 2010, 6:03 am

ربنا يتتمها عليكى بخير وعقبال كل الناس اولا اكييييييد جالك اقتراحات وانتى حاطه ف بالك حاجات معينه اوكى انتى كدة اكيد اكيد هتستقرى على حاجه بس يارب تلخقى تنجزى بس انا هشووور عليكى ف حاااااجه مهمه جدا انك لازم تاخدى رأي والد ووالدة العريس ف كل اختيااااار وكماااان حااااااولى متكلميش وتقولى شقتى مثلا علشااااان بتحصل حااااااااالات ميكونش فيها تفاهم ف نفس حاااااااااالتك ان عريسك مسااافر وسايبلك الامور ف لازم تحسسى والديه ان هما اللى بيختااااروا مع انك اللى بتختااااااااااارى

{.... توقيع m.tobar ....}

الصاعق

{..الصاعق..}
رياضى فى النوهان
رياضى فى النوهان

سجل فى : 24/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالإثنين 01 مارس 2010, 9:46 pm

الف الف الف مليون مليار مبروك
وبالنسبه للالوان دى حاجه متوقفه على لون الشقه لان كل شقه وليها عفشها وعرسانها
وانا ان شاء الله هبعتلك شويه روابط و انتى تشوفى اللى يعجبك
والاصحاب لبعطيهم

الصاعق

{.... توقيع الصاعق ....}

BiliATCHO

{..BiliATCHO..}
رياضى فى النوهان
رياضى فى النوهان

سجل فى : 13/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالإثنين 12 أبريل 2010, 11:16 pm

اختي برده بتجهز فقلبتلك منها حبت حاجات كدا
دا موقع اثاث اسلام اللي عندنا ف المنصوره في ش النخله
http://www.islamfurniture.com/
ولو ف حاج هتانيه هيقي اجيبها

* نصيحه مني اقفلي السماعات اقبل ماتدخلي الموقع
اصلهم بيحطوا موسيقي مهدئه للأعصاب علشان تعرفي تنقي
بس بالعكس دي بتنرفزني اوي

{.... توقيع BiliATCHO ....}

شهيد الحب

{..شهيد الحب..}
الشغل جاى
الشغل جاى

سجل فى : 24/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: انا فى ورطه...............ساعدونى   انا فى ورطه...............ساعدونى Emptyالخميس 29 أبريل 2010, 12:50 pm

الف مبروك
الالوان اللى تعجبك هى الافضل

اكيد احنا مدعوين فى الفرح

{.... توقيع شهيد الحب ....}

انا فى ورطه...............ساعدونى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1