منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين))
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

~ اهلا بك يا (زائر) فى منتدى كليه التربيه الرياضيه ..عدد مساهماتك حتى الان 0 ~

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اسم الموضوع: مفصل الركبة واصاباتة وكيفية العلاج منها مهم جداااااااااااا.اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالخميس 09 أغسطس 2018, 1:27 pm من طرف    اسم الموضوع: تدريب محاسبين اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالثلاثاء 26 يوليو 2016, 10:46 pm من طرف    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالخميس 21 يوليو 2016, 12:05 am من طرف    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالثلاثاء 14 يونيو 2016, 12:25 am من طرف    اسم الموضوع: لماذا كان الإسراء ليلاً ولم يكن نهاراًاقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالأحد 10 أبريل 2016, 11:35 pm من طرف    اسم الموضوع: التصوف جلاء القلب وتطهيرهاقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالخميس 03 ديسمبر 2015, 5:49 pm من طرف    اسم الموضوع: العقاب بالضرب في التربية الإسلاميةاقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالإثنين 16 نوفمبر 2015, 1:38 pm من طرف    اسم الموضوع: Happy New Yearاقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:49 pm من طرف    اسم الموضوع: على شاطئ مجهول اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:29 pm من طرف    اسم الموضوع: هام جدا يرجى دخول الجميعاقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 10:53 pm من طرف    اسم الموضوع: وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَاقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالجمعة 25 سبتمبر 2015, 7:04 am من طرف    اسم الموضوع: الدعوة للإصلاح والصلاح وسبيل النجاح والفلاحاقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالأحد 30 أغسطس 2015, 5:59 pm من طرف    اسم الموضوع: اختلطت الحلول وأظلتنا فتن نبوءة الرسولاقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالثلاثاء 04 أغسطس 2015, 4:09 am من طرف    اسم الموضوع: ما حكم من أفطر قبل غروب الشمس معتقدا غروبهااقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالجمعة 26 يونيو 2015, 1:53 pm من طرف    اسم الموضوع: شروط وجوب الصياماقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالأحد 14 يونيو 2015, 5:53 pm من طرف    اسم الموضوع: الاعجاز الطبى فى الصياماقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالأحد 31 مايو 2015, 5:50 pm من طرف    اسم الموضوع: لم جعل الله معراجا لرسول الله صلى الله عليه وسلم يصل به إلى السمواتاقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالخميس 21 مايو 2015, 6:58 am من طرف    اسم الموضوع: ما الحكمة أن الله جعل الإسراء والمعراج فى الليلاقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالأحد 10 مايو 2015, 8:06 pm من طرف    اسم الموضوع: جهاد العلماء فى العصر الحديثاقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالخميس 30 أبريل 2015, 5:05 pm من طرف    اسم الموضوع: الإسراء والمعراج العلوم الوهبية والأسرار الربانيةاقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالثلاثاء 21 أبريل 2015, 2:31 am من طرف

شاطر | 

اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

يقيـــن

{..يقيـــن..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

سجل فى : 24/01/2009

مُساهمةموضوع: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالسبت 11 أبريل 2009, 11:11 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته..

عندى طلب من الاداره اتمنى تلبيته..

بالنسبه لقسم الصور..
يعنى احب يكون مرتب..ممكن نقسمه اذا سمحتم..

نخلى فيه اقسام فرعيه..
ودى الاقسام اللى انا بقترح انها تكون موجوده..

قسم صور الفنانين..
قسم صور الطبيعه..
قسم صور الكارتون والأنيميشن..
قسم صور الأطفال..

ولكم بالطبع جزيل الشكر لو وافقتكم على الحاجات دى..

{.... توقيع يقيـــن ....}

elmnar_2007

{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالسبت 11 أبريل 2009, 11:50 pm

سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

اقتباس :

قسم صور الفنانين..
قسم صور الطبيعه..
قسم صور الكارتون والأنيميشن..
قسم صور الأطفال..

جميل يا ميادة

بس احنا ممكن نختصر الفرعى اصله كدا كتير

يعنى الكارتون والانيميشن والاطفال مع بعض

والباقى زى ماهوا اعتقد كدا هيبقى افضل

وبجد اقتراح ممتاز يا ميادة

واتمنى من الجميع المشاركة

تحياتى لأقتراحك يا ميادة

{.... توقيع elmnar_2007 ....}

يقيـــن

{..يقيـــن..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالسبت 11 أبريل 2009, 11:53 pm

انا كنت عاوزه اعمل كده والله ياعمرو بس مش عاوزه اتعب اللى معايا..
كنت خايفه محدش يفهمنى..
عموما كده تمام..

يعنى ممكن نسميه صور الاطفال..
ومن جواه نفرعه ونعمل انمى وكارتون..

اوك ياعمرو موافقه..

@جنية بس اطاوطة@

{..@جنية بس اطاوطة@..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 08/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالسبت 11 أبريل 2009, 11:54 pm

اقتراح جميل يا مياده وكدا يبئا احسن واسهل بردوا

{.... توقيع @جنية بس اطاوطة@ ....}

عروس النيل

{..عروس النيل..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالسبت 11 أبريل 2009, 11:59 pm

هو فيه اييييييييييييييييييييييييييييييييه
:afro:

{.... توقيع عروس النيل ....}

ابن الاسلام

{..ابن الاسلام..}
المـديـر العـــام
 المـديـر العـــام

سجل فى : 25/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالأحد 12 أبريل 2009, 1:36 am

يا يقين من فضلك انا قولت اى موضوع من المشرفين خاص بالاقترحات والشكاوى يكون فى القسم هنا
ياريت عدم وضع اى موضوع مره تانيه بقسم شكاوى واقتراحات الاعضاء رجاء

{.... توقيع ابن الاسلام ....}

يقيـــن

{..يقيـــن..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالأحد 12 أبريل 2009, 3:01 pm

@جنية بس اطاوطة@ كتب:
اقتراح جميل يا مياده وكدا يبئا احسن واسهل بردوا

اشكرك يا جنيه لتصويتك ولاهتمامك..الف شكر..

يقيـــن

{..يقيـــن..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالأحد 12 أبريل 2009, 3:03 pm

عروس النيل كتب:
هو فيه اييييييييييييييييييييييييييييييييه
:afro:

فى فيل بزلووووومه..خليكى فى التوهان كده..

يقيـــن

{..يقيـــن..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالأحد 12 أبريل 2009, 3:09 pm

dAnJo كتب:

يا يقين من فضلك انا قولت اى موضوع من المشرفين خاص بالاقترحات والشكاوى يكون فى القسم هنا

الموضوع مكنش متعب بالنسبالى انى احط الموضوع فى قسم المشرفين ..
ولا بتحداك انى اعمل عكس قولك اطلاقاً..

انا حطيت الموضوع داخل قسم الاقتراحات لان انا يهمنى رأى الأعضاء..يشاركونى الرأى مش اعمل حاجه وهما يتفاجئوا بيها او ميعرفوش عنها حاجه..

لسبب..
ممكن اى عضو يدخل يرمى الموضوع فى اى اتجاه وبعدها اتعب انا فى نقل المواضيع والنصائح اللى انت اكيد عارفها..
لازم يكون عنده درايه ان القسم متقسم لراحة الجميع..مش المشرفين فقط..
وبتعامل بده من وحى خبرتى..

انا مشرفه وعضوه فى نفس الوقت..

عندى برده تنبيه..اذا سمحتلى بده..
فى مواضيع كتير مقترحات للاداريين فى قسم الاقتراحات..اللى هى للأعضاء ..
وحطيت الاقتراح بناءً على ده برده..انى لقيت كم كبير منها داخل اللاقتراحات..

فيك تفيدنى يا حسام..اذا انا غلطت..

همسه؟

{..همسه؟..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 30/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالأحد 12 أبريل 2009, 4:35 pm

فكره جميله يا يقين
وياريت تتنفذ

{.... توقيع همسه؟ ....}

يقيـــن

{..يقيـــن..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالأحد 12 أبريل 2009, 6:24 pm

اشكرك يا همسه لتصويتك..
الف شكر..

ابن الاسلام

{..ابن الاسلام..}
المـديـر العـــام
 المـديـر العـــام

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالأحد 12 أبريل 2009, 6:33 pm

اولا انا نقلت الموضوع لقسم المشرفين سابقا
ارجوا من الى نقله قبل كده ميرجعوش تانى
يقيـــن كتب:

dAnJo كتب:

الموضوع مكنش متعب بالنسبالى انى احط الموضوع فى قسم المشرفين ..
ولا بتحداك انى اعمل عكس قولك اطلاقاً..

انا حطيت الموضوع داخل قسم الاقتراحات لان انا يهمنى رأى الأعضاء..يشاركونى الرأى مش اعمل حاجه وهما يتفاجئوا بيها او ميعرفوش عنها حاجه..

لسبب..
ممكن اى عضو يدخل يرمى الموضوع فى اى اتجاه وبعدها اتعب انا فى نقل المواضيع والنصائح اللى انت اكيد عارفها..
لازم يكون عنده درايه ان القسم متقسم لراحة الجميع..مش المشرفين فقط..
وبتعامل بده من وحى خبرتى..

انا مشرفه وعضوه فى نفس الوقت..

عندى برده تنبيه..اذا سمحتلى بده..
فى مواضيع كتير مقترحات للاداريين فى قسم الاقتراحات..اللى هى للأعضاء ..
وحطيت الاقتراح بناءً على ده برده..انى لقيت كم كبير منها داخل اللاقتراحات..

فيك تفيدنى يا حسام..اذا انا غلطت..

شكرا يا يقين على ردك
اكيد تقصدى مواضيع عمرو
لكن المواضيع الى عمرو حاطتها كان حاطتها قبل ما يكون من ادارى
وفى موضوعين كان حطاتهم بعد ما اصبح من الاداره وحطهم فى قسم الاعضاء لانه طلب من الاعضاء انه بيدور فيهم على ابلودرز
والمواضيع القديمه متنقلتش ودا طبعا غلط بس خير
اما بالنسبه للسبب الاول من كلامك
فدا غير صحيح
لان مش معقول العضو هيدخل قسم الصور وقدامه اقسام زى صور الاطفال وصور كوميدى وكده وهيقوم حاطت موضوع صور الاطفال فى قسم الكوميدى!!!
صح ولا ايه؟
وانا مقولتش انك بتتحدينى يا يقين لان مفيش سبب لدا
انا بس بنبهك علشان تعرفى الى المفروض يحصل انتى وغيرك
402

يقيـــن

{..يقيـــن..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالأحد 12 أبريل 2009, 6:47 pm

لنسبه للسبب الاول من كلامك
فدا غير صحيح
لان مش معقول العضو هيدخل قسم الصور وقدامه اقسام زى صور الاطفال وصور كوميدى وكده وهيقوم حاطت موضوع صور الاطفال فى قسم الكوميدى!!!
صح ولا ايه؟
وانا مقولتش انك بتتحدينى يا يقين لان مفيش سبب لدا
انا بس بنبهك علشان تعرفى الى المفروض يحصل انتى وغيرك
402

[/quote]

مختلفناش..لكن اللى انا اقصده واللى هيحصل فعلا..ان اى عضو هيدخل لو هيحط صوره للأطفال هيحطها فى الصور العام..
يعنى مش هيفتح قسم الأطفال ويحط فيه الصور الخاصه بده..لانه ميعرفش انه فى قسم جديد مخصص..
وهضطر انبهه..
طيب ليه من الاول ما الجميع يعرف الموضوع والمقترحات وفى الاول والاخر كل ده لراحة الاعضاء..

احنا كده سيبنا الموضوع الاساسى..

عموما..كل اللى بطلبه ان يكون فى اقسام فرعيه..داخل قسم الصور علشان ابدأ فى التخصيص والنقل..
ومش هنتكلم كتير فى موضوع المواضيع والمشرفين ده..انا فهمت وجهة نظرك وتحترم..

ابن الاسلام

{..ابن الاسلام..}
المـديـر العـــام
 المـديـر العـــام

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالأحد 12 أبريل 2009, 6:51 pm

شكرا لك
اقتباس :
مختلفناش..لكن اللى انا اقصده واللى هيحصل فعلا..ان اى عضو هيدخل لو هيحط صوره للأطفال هيحطها فى الصور العام..
يعنى مش هيفتح قسم الأطفال ويحط فيه الصور الخاصه بده..لانه ميعرفش انه فى قسم جديد مخصص..
وهضطر انبهه..
للعلم لو تم انشاء اقسام فرعيه هيغلق القسم الاساسى لتكون المشاركه فى الاقسام الفرعيه بس
قولى التقسيمات الى انت عاوزاها فى القسم..

يقيـــن

{..يقيـــن..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالأحد 12 أبريل 2009, 7:04 pm

محتاجه قسم خاص بصور الأطفال..
وهيتفرع تفريعه تانيه من الداخل..(صور الانيميشن..وصور الكارتون)

القسم الثانى
صور الفنانين والمشاهير..

القسم الثالث..
صور الطبيعه..

وأسفه هتقل عليك..محتاجه قسم للفيديو..

والباقى هيتحط فى القسم الرئيسى معتقدش هيكون فى مشكله..
ويكون لك جزيل الشكر..

{..RaFaeL NaDaL..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 26/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالإثنين 13 أبريل 2009, 2:25 am

ممكن يكون نظام روابط كويس برده
رابطة صور الكرتون

رابطة صور الفنين
وهكذا
ونوفر الأقسام الفرعيه

{.... توقيع RaFaeL NaDaL ....}

يقيـــن

{..يقيـــن..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالإثنين 13 أبريل 2009, 2:36 am

مش فاهمه وجهة نظرك يا نادال..
ياريت توضحهالى..

واشكرك لاهتمامك..

Marshall

{..Marshall..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

سجل فى : 15/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالإثنين 13 أبريل 2009, 4:50 am

إفتراح جميل جدا

التنسيق والتنظيم لازم يكون سمه اساسية للمنتدى والاقسام

هيبقى كويس يا يقين

انا مؤيد ليكى

{.... توقيع Marshall ....}

يقيـــن

{..يقيـــن..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالثلاثاء 14 أبريل 2009, 3:00 pm

أشكرك جداً يا مارشال لتأييدك ولإهتمامك..
ألف شكر..

يقيـــن

{..يقيـــن..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالثلاثاء 14 أبريل 2009, 3:04 pm

عندى سؤال فقط..
ايه سبب تأخير إنشاء الاقسام الفرعيه لحد دلوقتى؟..

Marshall

{..Marshall..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

سجل فى : 15/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالثلاثاء 14 أبريل 2009, 5:40 pm

والله مش عارف ...
الناس سبونا هنا ولا اية

{.... توقيع Marshall ....}

ابن الاسلام

{..ابن الاسلام..}
المـديـر العـــام
 المـديـر العـــام

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالثلاثاء 14 أبريل 2009, 8:56 pm

يقيـــن كتب:
عندى سؤال فقط..
ايه سبب تأخير إنشاء الاقسام الفرعيه لحد دلوقتى؟..

تم انشائهم
ارجوا منك توزيع المواضيع على اقسامهم المناسبه
402

يقيـــن

{..يقيـــن..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..   اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع.. Emptyالثلاثاء 14 أبريل 2009, 10:01 pm

أشكرك جداً..
تعبتك معايا..

اقتراح لصالح قسم الصور..اتمنى المشاركه من الجميع..

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1