منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين))
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

~ اهلا بك يا (زائر) فى منتدى كليه التربيه الرياضيه ..عدد مساهماتك حتى الان 0 ~

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اسم الموضوع: مفصل الركبة واصاباتة وكيفية العلاج منها مهم جداااااااااااا.لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالخميس 09 أغسطس 2018, 1:27 pm من طرف    اسم الموضوع: تدريب محاسبين لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالثلاثاء 26 يوليو 2016, 10:46 pm من طرف    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالخميس 21 يوليو 2016, 12:05 am من طرف    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالثلاثاء 14 يونيو 2016, 12:25 am من طرف    اسم الموضوع: لماذا كان الإسراء ليلاً ولم يكن نهاراًلمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالأحد 10 أبريل 2016, 11:35 pm من طرف    اسم الموضوع: التصوف جلاء القلب وتطهيرهلمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالخميس 03 ديسمبر 2015, 5:49 pm من طرف    اسم الموضوع: العقاب بالضرب في التربية الإسلاميةلمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالإثنين 16 نوفمبر 2015, 1:38 pm من طرف    اسم الموضوع: Happy New Yearلمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:49 pm من طرف    اسم الموضوع: على شاطئ مجهول لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:29 pm من طرف    اسم الموضوع: هام جدا يرجى دخول الجميعلمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 10:53 pm من طرف    اسم الموضوع: وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَلمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالجمعة 25 سبتمبر 2015, 7:04 am من طرف    اسم الموضوع: الدعوة للإصلاح والصلاح وسبيل النجاح والفلاحلمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالأحد 30 أغسطس 2015, 5:59 pm من طرف    اسم الموضوع: اختلطت الحلول وأظلتنا فتن نبوءة الرسوللمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالثلاثاء 04 أغسطس 2015, 4:09 am من طرف    اسم الموضوع: ما حكم من أفطر قبل غروب الشمس معتقدا غروبهالمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالجمعة 26 يونيو 2015, 1:53 pm من طرف    اسم الموضوع: شروط وجوب الصياملمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالأحد 14 يونيو 2015, 5:53 pm من طرف    اسم الموضوع: الاعجاز الطبى فى الصياملمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالأحد 31 مايو 2015, 5:50 pm من طرف    اسم الموضوع: لم جعل الله معراجا لرسول الله صلى الله عليه وسلم يصل به إلى السمواتلمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالخميس 21 مايو 2015, 6:58 am من طرف    اسم الموضوع: ما الحكمة أن الله جعل الإسراء والمعراج فى الليللمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالأحد 10 مايو 2015, 8:06 pm من طرف    اسم الموضوع: جهاد العلماء فى العصر الحديثلمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالخميس 30 أبريل 2015, 5:05 pm من طرف    اسم الموضوع: الإسراء والمعراج العلوم الوهبية والأسرار الربانيةلمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالثلاثاء 21 أبريل 2015, 2:31 am من طرف

شاطر | 

لمن تشكى همومك ؟؟؟

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

manchy

{..manchy..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 16/11/2008

مُساهمةموضوع: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالإثنين 05 يناير 2009, 8:39 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

لمن تشكى همومك ؟؟؟ 1534134557_5288e6c06e
كلنا بشر و من طبائع البشر تأثرهم بعثرات الايام و محن النوازل و هذا ما يزيد بني ادم هما و الما
فلمن تشكي همك؟؟؟؟؟

اتشكوه لأخوك - لأختك ام ان في الشكوى لهم حرجا

اتشكوه لصديق يفتح لك قلبه على مصراعيه منصتا لهمومك و مشاركا لك فيها فيشير عليك بطيب الاقوال و النصائح

اتشكوه لأبوك - لأمك ام انك بدأت تجد في ذلك صعوبة لا تحتمل

ام انك تشكوه للورق دونما حواجز بينك و بينه فتفضي له بكل همك فتجد في الورقة الصدر الرحب الذي يتسع لكل همك مها كبر

ام انك تشكوه لنفسك ؟؟؟؟؟

سأترك الموضوع بين ايدكم و استمع ارائكم ؟؟؟؟؟؟

{.... توقيع manchy ....}

عدل سابقا من قبل manchy في الإثنين 05 يناير 2009, 8:56 pm عدل 1 مرات

triple_h

{..triple_h..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 04/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالإثنين 05 يناير 2009, 8:51 pm

سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

الله عليكى
وعلى موضوعك
وفعلا موضوع يستحق النقاش

انا بقى بشكو همومى لصحبى ييتو
وبجد بقعد معاة وبفضفض له
وبنقول كل اللى نفسنا فيه

ياريت اسمع رايك انا كمااااااااااااااان

لمن تشكى همومك ؟؟؟ 2007-01-22-02_44_1919

{.... توقيع triple_h ....}

manchy

{..manchy..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالإثنين 05 يناير 2009, 9:05 pm

لمن تشكى همومك ؟؟؟ 122606anuchysss2ku8%5B1%5D

انا بقى بشكى همومى لنفسى علشان مش هكون صريحة غير مع نفسى او بمعنى تانى مش هلاقى الصراحة او الرد اللى يرح همومى
غير مع نفسى

{.... توقيع manchy ....}

triple_h

{..triple_h..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالإثنين 05 يناير 2009, 9:13 pm

جميل اووووووووووووووى يا مانشى

بس اكيد فى وقت من الاوقات فاض بيكى
وبتكلمى حد تكونى مستريحاله

صح ولا انا غلطان

manchy

{..manchy..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالإثنين 05 يناير 2009, 9:22 pm

ده اكيد بس مش فى كل الاوقات انا عندى انى اتكلم مع نفسى احسن من الغير او اشكى لربى فالشكوة لغير الله مذلة

{.... توقيع manchy ....}

triple_h

{..triple_h..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالإثنين 05 يناير 2009, 9:24 pm

امين يا رب العاملين

manchy

{..manchy..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالإثنين 05 يناير 2009, 9:33 pm

هههههههههههه اوك يا ترابيل 410

{.... توقيع manchy ....}

elmnar_2007

{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالإثنين 05 يناير 2009, 11:42 pm

جميل اوى موضوعك بجد يا مانشى

بالنسبة ليا انا مش اى حد بشكيله همومى

كل واحد مننا ليه طرف بيرتاح لما بيقعد يشكيله عن همومه

فى احيان كتير الطرف دا مش بيحل المشكلة

بس على الاقل برتاح لما بحكى وبطلع اللى جوايا لأقرب الناس ليا

وانا بصراحة حتى الان مش برتاح الا مع اختى لما بقعد اتكلم معاها واحكيلها

وبييجى عليا اوقات مش بيبقى ليا نفس احكى حاجة لحد بس بيبان عليا

ولما بتشوفنى بتعرف انى محتاج قاعدة وبلاقيها هيا اللى بتيجى تقولى مالك

صدقينى احساس جميل اوى لما تلاقى حد بيهتم بيكى ومش بيحب يشوفك مش مبسوطة

دا فى حد ذاتة له قيمة كبيرة اوى عندى

اسف عالاطالة بس بجد كان نفسى اتكلم

موضوع هايل يا مانشى ولو كان فى تقييمات بجد كنت اعطيتك تقييم ممتازة

تسلم ايديك بجد

{.... توقيع elmnar_2007 ....}

manchy

{..manchy..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالإثنين 05 يناير 2009, 11:49 pm

متشكرة على كلامك الجميل ده يا عمرو وعلى تقديرك وعلى مرورك 402

{.... توقيع manchy ....}

beauty

{..beauty..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 26/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالأربعاء 07 يناير 2009, 5:44 am

بصى انا بشكى همومى لنفسى
ولما بحتاج اتكلم مع حد اووووووى
لاما مع انتيمى او فله

موضوع رائع يا ممانشى
تسلم ايدك

{.... توقيع beauty ....}

manchy

{..manchy..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالأربعاء 07 يناير 2009, 5:57 pm

متشكرة على مرورك يا بيوتى scratch

{.... توقيع manchy ....}

Anonymous

{..زائر..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالأربعاء 21 يناير 2009, 7:19 am

انا بشكي لحبيبي بس دلوقتي افتراقنا
وبشكي لنفسي قي صمت
لان محدش هيحس بشكويتي غيره هوا حبيبي ونفسي انا بس
موضوع هايل
نايس توبك

{.... توقيع زائر ....}

nada w bas

{..nada w bas..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 07/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالخميس 29 يناير 2009, 7:25 pm

انا ممكن اشكى لاصحابى
او اقعد مع نفسى
على حسب المشكله اللى انا فيها
وشكرا على موضوعك

{.... توقيع nada w bas ....}

nerooo

{..nerooo..}
الشغل جاى
الشغل جاى

سجل فى : 05/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالإثنين 16 فبراير 2009, 3:51 am

فى كتير اوى ممكن نشكى همومنل ليهم بس اهم حاجة نختار الشخص المناسب ومش دايما بتكون ماما او اخواتى ممكن يسمعونى لان ممكن همومهم بتبقى اكبر
انا بقى بفضل اصلى ركعتين واشكى همومى للى بجد هيزيحها من عليه

{.... توقيع nerooo ....}

شخص مجهول

{..شخص مجهول..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 06/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالإثنين 16 فبراير 2009, 4:07 am

انا بشكى لاعز اصدقائى
انا شايف كمان انه بيسمع لى كويس
وبيحاول يهدينى
طبعا الف شكرا له
بحبه جدا

{.... توقيع شخص مجهول ....}

rita

{..rita..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 11/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالإثنين 16 فبراير 2009, 12:07 pm

بشكو همومى لله لان الشكوى لغير الله مذله
شكرا ليكى على الموضوع

{.... توقيع rita ....}

manchy

{..manchy..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالجمعة 03 أبريل 2009, 10:50 am

زائر كتب:
انا بشكي لحبيبي بس دلوقتي افتراقنا
وبشكي لنفسي قي صمت
لان محدش هيحس بشكويتي غيره هوا حبيبي ونفسي انا بس
موضوع هايل
نايس توبك

بصى انا الدنيا علمتنى انى فى حاجات ينفع اندم عليها وحاجات لا وطالما افترقتى انتى وحبيبك لازم تلاقى حد يسمعك حتى لو كانت نفسك ومتشكرة على مرورك

{.... توقيع manchy ....}

manchy

{..manchy..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالجمعة 03 أبريل 2009, 10:51 am

nada w bas كتب:
انا ممكن اشكى لاصحابى
او اقعد مع نفسى
على حسب المشكله اللى انا فيها
وشكرا على موضوعك

متشكرة على مرورك

{.... توقيع manchy ....}

manchy

{..manchy..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالجمعة 03 أبريل 2009, 10:54 am

nerooo كتب:
فى كتير اوى ممكن نشكى همومنل ليهم بس اهم حاجة نختار الشخص المناسب ومش دايما بتكون ماما او اخواتى ممكن يسمعونى لان ممكن همومهم بتبقى اكبر
انا بقى بفضل اصلى ركعتين واشكى همومى للى بجد هيزيحها من عليه

فعلا لازم نختار الشخص المناسب قبل اى حاجة وطبعا فى الاول والاخر نشكى همومنا للى خلقنا ومتشكرة على مرورك

{.... توقيع manchy ....}

manchy

{..manchy..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالجمعة 03 أبريل 2009, 10:58 am

شخص مجهول كتب:
انا بشكى لاعز اصدقائى
انا شايف كمان انه بيسمع لى كويس
وبيحاول يهدينى
طبعا الف شكرا له
بحبه جدا

متشكرة على مرورك يا مجهول وربنا يديم صداقتك والمحبة مابينكوا

{.... توقيع manchy ....}

manchy

{..manchy..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالجمعة 03 أبريل 2009, 10:59 am

rita كتب:
بشكو همومى لله لان الشكوى لغير الله مذله
شكرا ليكى على الموضوع

متشكرة على مرورك

{.... توقيع manchy ....}

عروس النيل

{..عروس النيل..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالجمعة 03 أبريل 2009, 11:00 am

بصى يا مانشى هى بتختلف معايا حسب نوع المشكله او الهم يعنى فى حاجات ممكن احكيها
لاقرب اصحابى او ماما وفيه حاجات بفضل انها تكون بينى وبين ربنا لانه اقرب لنا من اى حد
بفضل كتييييييير انى مشاركش حد فى همومى بس منكرش ان فى ناس برتاح اووووووووووووى
لما تفهمنى وتتكلم معايا اجمل احساس انك تلاقى حد يحاول يقرب منك ويحاول يحللك اى مشكله
او يسمعلك
:JJJ:

{.... توقيع عروس النيل ....}

manchy

{..manchy..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالجمعة 03 أبريل 2009, 11:11 am

عروس النيل كتب:
بصى يا مانشى هى بتختلف معايا حسب نوع المشكله او الهم يعنى فى حاجات ممكن احكيها
لاقرب اصحابى او ماما وفيه حاجات بفضل انها تكون بينى وبين ربنا لانه اقرب لنا من اى حد
بفضل كتييييييير انى مشاركش حد فى همومى بس منكرش ان فى ناس برتاح اووووووووووووى
لما تفهمنى وتتكلم معايا اجمل احساس انك تلاقى حد يحاول يقرب منك ويحاول يحللك اى مشكله
او يسمعلك
:JJJ:

جميل اوى انك تلاقى حد يفهمك ويسمعك ومتشكرة على مرورك :cherry:

{.... توقيع manchy ....}

جنة الاسلاام

{..جنة الاسلاام..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

سجل فى : 29/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالجمعة 03 أبريل 2009, 4:10 pm

موضوع هايل يا مانشى وانا بشكى همومى لامى احن قلب وربنا طبعا قبل الكل وكمان الحمد الله ان حولية ناس كتير بحبهم وبيحبونى واللهم ما يعفينا من الحزن والهم

{.... توقيع جنة الاسلاام ....}

manchy

{..manchy..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لمن تشكى همومك ؟؟؟   لمن تشكى همومك ؟؟؟ Emptyالجمعة 03 أبريل 2009, 8:14 pm

جنة الاسلاام كتب:
موضوع هايل يا مانشى وانا بشكى همومى لامى احن قلب وربنا طبعا قبل الكل وكمان الحمد الله ان حولية ناس كتير بحبهم وبيحبونى واللهم ما يعفينا من الحزن والهم

امين يارب العالمين ومتشكرة على مرورك 🐒

{.... توقيع manchy ....}

لمن تشكى همومك ؟؟؟

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1