منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين))
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

~ اهلا بك يا (زائر) فى منتدى كليه التربيه الرياضيه ..عدد مساهماتك حتى الان 0 ~

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اسم الموضوع: مفصل الركبة واصاباتة وكيفية العلاج منها مهم جداااااااااااا.لعبه الصراحه السابقة Emptyالخميس 09 أغسطس 2018, 1:27 pm من طرف    اسم الموضوع: تدريب محاسبين لعبه الصراحه السابقة Emptyالثلاثاء 26 يوليو 2016, 10:46 pm من طرف    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين لعبه الصراحه السابقة Emptyالخميس 21 يوليو 2016, 12:05 am من طرف    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين لعبه الصراحه السابقة Emptyالثلاثاء 14 يونيو 2016, 12:25 am من طرف    اسم الموضوع: لماذا كان الإسراء ليلاً ولم يكن نهاراًلعبه الصراحه السابقة Emptyالأحد 10 أبريل 2016, 11:35 pm من طرف    اسم الموضوع: التصوف جلاء القلب وتطهيرهلعبه الصراحه السابقة Emptyالخميس 03 ديسمبر 2015, 5:49 pm من طرف    اسم الموضوع: العقاب بالضرب في التربية الإسلاميةلعبه الصراحه السابقة Emptyالإثنين 16 نوفمبر 2015, 1:38 pm من طرف    اسم الموضوع: Happy New Yearلعبه الصراحه السابقة Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:49 pm من طرف    اسم الموضوع: على شاطئ مجهول لعبه الصراحه السابقة Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:29 pm من طرف    اسم الموضوع: هام جدا يرجى دخول الجميعلعبه الصراحه السابقة Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 10:53 pm من طرف    اسم الموضوع: وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَلعبه الصراحه السابقة Emptyالجمعة 25 سبتمبر 2015, 7:04 am من طرف    اسم الموضوع: الدعوة للإصلاح والصلاح وسبيل النجاح والفلاحلعبه الصراحه السابقة Emptyالأحد 30 أغسطس 2015, 5:59 pm من طرف    اسم الموضوع: اختلطت الحلول وأظلتنا فتن نبوءة الرسوللعبه الصراحه السابقة Emptyالثلاثاء 04 أغسطس 2015, 4:09 am من طرف    اسم الموضوع: ما حكم من أفطر قبل غروب الشمس معتقدا غروبهالعبه الصراحه السابقة Emptyالجمعة 26 يونيو 2015, 1:53 pm من طرف    اسم الموضوع: شروط وجوب الصياملعبه الصراحه السابقة Emptyالأحد 14 يونيو 2015, 5:53 pm من طرف    اسم الموضوع: الاعجاز الطبى فى الصياملعبه الصراحه السابقة Emptyالأحد 31 مايو 2015, 5:50 pm من طرف    اسم الموضوع: لم جعل الله معراجا لرسول الله صلى الله عليه وسلم يصل به إلى السمواتلعبه الصراحه السابقة Emptyالخميس 21 مايو 2015, 6:58 am من طرف    اسم الموضوع: ما الحكمة أن الله جعل الإسراء والمعراج فى الليللعبه الصراحه السابقة Emptyالأحد 10 مايو 2015, 8:06 pm من طرف    اسم الموضوع: جهاد العلماء فى العصر الحديثلعبه الصراحه السابقة Emptyالخميس 30 أبريل 2015, 5:05 pm من طرف    اسم الموضوع: الإسراء والمعراج العلوم الوهبية والأسرار الربانيةلعبه الصراحه السابقة Emptyالثلاثاء 21 أبريل 2015, 2:31 am من طرف

شاطر | 

لعبه الصراحه السابقة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة

†Fâ7†ôôôôô

{..†Fâ7†ôôôôô..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 27/04/2007

مُساهمةموضوع: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالثلاثاء 09 أكتوبر 2007, 1:12 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

نيجي للعبه اللي ممكن تزعل ناس وممكن تريح ناس

اللعبه سهله اوي

يعني هانلعب لعبه اسمها الصراحه وده بان من العنوان

وياريت كله يبقي معانا

هي زي فكره كرسي الاعتراف بس ده مش بالاستفتاء ولا حاجه

دي بقه اللي عاوز يسأل اي عضو سؤال يقوله هنا

والعضو يدخل يجاوب وبصراحه ويسأل العضو اللي هو عاوزه

يعني كلها عباره عن اختيار العضو انت اللي هاتختار

وتسأل في اي حاجه

ونشوف ردودكم علي اللعبه وياريت تعجبكم

smsm academy

{.... توقيع †Fâ7†ôôôôô ....}

†Fâ7†ôôôôô

{..†Fâ7†ôôôôô..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالثلاثاء 09 أكتوبر 2007, 1:16 am

سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

5o5a كتب:
وانا كمان ليا مزاج العبها معاك ياسمسم
وهبدا انا واسالك ياسمسم
معظم الولاد مش بيحبوا بجد الا قليل قوى واغلبية اللى بيكلموهم مش بيبقى حب بجد
ممكن بقى سيتك تقولنا حبيت كام مرة بجد وكام مرة كدة قضتها؟؟؟
وعشان خاطرى لو ناوى تسال بلاش فضايح خليها سكرتة يعنى بليز ياسمسم واكيد انت فهمت قصدى!!!!!!!!!!!

†Fâ7†ôôôôô

{..†Fâ7†ôôôôô..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالثلاثاء 09 أكتوبر 2007, 1:16 am

fasfosaaa كتب:
انا هلعب

†Fâ7†ôôôôô

{..†Fâ7†ôôôôô..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالثلاثاء 09 أكتوبر 2007, 1:17 am

smsm academy كتب:
اوك فسفوسه
تعالي يا حبي العب
واهلا يالانسه خوخه اللي داخله عليا اوي دي
براحه شويه يا خوخه
وعموما هارد عليكي يا ....................
انا اولا حبيت مره واحده ومش هاتتكرر
وحكايه اني اقضيها عمري ما عملتها ولا هاعملها لان الحب ده حاجه كبيره اوي بس اللي يقدره وانا محدش قدرني لا حبيب ولا صديق
اما بالنسبه للولاد ففعا الاغلبيه كده بس مش الكل
وهما بيعملوا كده مع البنات اللي عاوزه كده لان فيه بنات كده برده وكتير
صح ولا انا غلطان
والدور عليكي يا كميله
السؤال هو هو
ليكي انتي بقه : كام مره حبيتي وكام مره ماطولتيشي الحب ؟
وهل عندك استدعداد لخوض معركه الحب دي مره تانيه ؟
وكده كله في السيكرت اهو
هههههههههههههههههههههههههههه

smsm academy

†Fâ7†ôôôôô

{..†Fâ7†ôôôôô..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالثلاثاء 09 أكتوبر 2007, 1:18 am

5o5a كتب:
اوك ياسمسم
انا عموما حبيت مرتين
ومش فاهمة يعنى اية ماتولتيطشى الحب ؟ يعنى مثلا حبيت والموضوع مكملش ولا اية مش فاهمة
وهل عندك استعداد لخوض معركة الحب دى مرة تانية؟
بص ياسمسم انا بجد كنت بقول علطول انا مش هحب حد تانى ومش هرتبط والكلام دة بس انا عارفة كويس انى يوم ما حب واحدويكون بجد ان الكلام دة كلة هيبقى فى الهواة وهنساةوهتنيل بردو وارتبط ..وبعدين مانت عارف اللى فيها ..........؟؟
وسؤالى بردة ليك؟ بما ان مفيش حد عايز يلعب وحتى فسفوسة خرج
انت تعرفنى اة مش قوى مع اننا اخوات ازاى ماتسالنيش وعموما اكيد حصل مواقف انت عرفتها ومن ردودى ع المنتدى ومن المحكمة ؟؟
يهمنى اعرف راى سيتك فيا عامة كشخصية ككل عامة

†Fâ7†ôôôôô

{..†Fâ7†ôôôôô..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالثلاثاء 09 أكتوبر 2007, 1:18 am

smsm academy كتب:
اممممممممممممممممممممممممممممممممم
اممممممممممممممممممممممممممممممممم
سؤال كتير حلو منك يا خوخه
واه احنا اخوات ومن غير ما اعرف ازاي وغصب عن اي حد
وغصب عنك كمان لو مش موافقه
عموما هارد عليكي يا ستي
انا لاحظت من كلامك علي المنتدي والمحاكمه برده والمواقف اللي مش اعرفها دي بس اكيد يعني هافتكر اهو
استني بس هافتكر
خلاص افتكرت
انتي طيبه زياده عن اللزوم
بمعني انك بتصدقي اي حاجه وكل حاجه وبسرعه ومش بتعرفي تحرجي حد ولا حتي تفكري في ردود افعالك يعني بتتصرفي بطريقه تلقائيه من غير مكر ودهاء اللي من ايام الكفار ده
حساسه وبتحسي بالكلام اوي بتحبي اصحابك اوي
وهادئه ممكن تكوني رومانسيه زياده عن اللزوم بس عصبيه حبتين وانسانه رقيقه
وبلاش احراج اكتر من كده
ومدام محدش بيلعب الا انا وانتي فجاوبي انتي علي نفس السؤال ؟
يهمني طبعا اعرف رأيك فيا وعلي طلب الساندوتشات
ههههههههههههههههههههههههههههههه
smsm academy

†Fâ7†ôôôôô

{..†Fâ7†ôôôôô..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالثلاثاء 09 أكتوبر 2007, 1:19 am

5o5a كتب:
اوك ياسمسم
بس عامة انا مش بعرف اقول راى فى حد وبعدين انت ممكن تكون عرفت مواقف عنى لكن انا بجد معرفش ؟؟
وعموما يعنى هى انت طيب وبتحب اصحابك قوى وطبعا دة باين من حبك لصاحبك اللى توفى
بس للاسف مش بتخاف ع مصلحتك ولا ع دراستك مع ان دراستك دى المفروض تبقى اهم حاجة فى حياتك وانت اول واحد تخاف عليها بس انت مش كدة وطبعا مش لوحدك الكلام دة ليك ياجارة قصدى ياففففففف.........
وبعدين احنا كدة قلبنا اللعبة لعبة تانية خالص
بقولك اية ماتنزل انت لعبة اسمها الصراحة تانية وخلاص
بدل كدة ما اللعبة اتقلبت؟؟؟

وسؤالى بقى ؟؟؟ مين اكتر شخص فى شلتك فى الكلية بترتاح لما بتكلم معاة

†Fâ7†ôôôôô

{..†Fâ7†ôôôôô..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالثلاثاء 09 أكتوبر 2007, 1:36 am

اوك خوخه
اكتر شخص في شلتي في الكليه برتاح لما اتكلم معاه
الصراحه انا عندي كله واحد وبتكلم مع كله زي بعض
بس ممكن لما اكون مدايق واللي بيحس بيا فعلا هو الل بيتكلم معاه
زي فسفوسه طبعا والمرسي لان المرسي فاهمني اوي وانا فاهمه
ويمكن اكتر اتنين بيكلموا بعض بصراحه انا وهو وفسفوسه
بس بجد انا ماشوفتش ولا هاشوف زي شلتنا دي
لاننا بنخاف علي بعض اكتر من كل واحد يخاف علي نفسه
اه هو فيه مننا فيه سنه غرور وفيه اللي فيه سنه تكبر
بس في الاخر بيحس من التعامل
وكفايه ان احنا مع بعض
وبجد سؤال جميل جدا يا خوخه
وسؤالي ليكي برده علي ما حد تاني يدخل اللعبه :
مش عارف هاضطر اقول نفس السؤال بتاعك علي ما افكر في اسئله تانيه
smsm academy

Anonymous

{..زائر..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالثلاثاء 09 أكتوبر 2007, 8:54 pm

انا معاكو فى اللعبه دى
ومحدش يبدا اسئله الا لما الاعضاء كلها تقول انها معانا

{.... توقيع زائر ....}

kontesaa

{..kontesaa..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 09/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالثلاثاء 09 أكتوبر 2007, 9:19 pm

انا شايفه انت انتوا فعلا زى ما بتقول شله جميله جدااااااااا وكويسين مع بعض دى حاجه كويسه خااالص حتى لما اى واحد فيكم يتعرف على بنت لازم يعرفها على بقيه اصحابه وان معملش كدة يبقى خان الصداقه ويبقى ما يستاهلش اصحابه دول لازم كل حاجه بينهم تبقى بالنص مش كدة.

سؤالى بقى ليه بتعملوا كدة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

{.... توقيع kontesaa ....}

keky

{..keky..}
رياضى مننا وعلينا
رياضى مننا وعلينا

سجل فى : 24/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالثلاثاء 09 أكتوبر 2007, 9:39 pm

هههههههههههههههههههههههههههه
الراجل يدخل يرد

{.... توقيع keky ....}

5o5a

{..5o5a..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

سجل فى : 30/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالأربعاء 10 أكتوبر 2007, 1:56 am

هههههههههههههههههههههههههههههه
سكتو دالوقتى
ماحد يرد
ولا اقولك ياايمى انتى ادخلى وحددى واحد بس اللى يرد
وخلو اللعبة كدة
يعنى كل واحد يدخل يقول سؤالى لكذاااااااااااااا
وارد انا بقى ع سؤال سمسم؟؟
مين اكتر حد انا برتحلة فى الكلام فى شلتى اللى فالكلية ؟؟
بص ياسمسم انا قلت قبل كدة ان انا مش من النوع اللى اما بيضايق او بيتخنق بيحكى عن اللى جواة بالعكس انا بسكت وبعد لوحدى ومش بقول او بتكلم مع حد مهما كان الحد دة قريب منى
لكن عموما يعنى انا اللى قريبين منى قوى وتقريبا يعرفوا كل حاجة عن حياتى هما رضوى وريكا
وسؤالى بقى لفسفوستى !!!
اية احساسك وانت اول مرة تنزل حمام السباحة فى عمق مترين فى استاد الجامعة
ومش بتعرف تعوم ؟؟؟؟
What a Face

{.... توقيع 5o5a ....}

Anonymous

{..زائر..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالأربعاء 10 أكتوبر 2007, 2:16 am

عادى
كنت خايف الصراحه
بس كان تمام
لان كان فى الحمام بتاع 60 واحد اغلبيتهم معاهم عمتين على الاقلل
فكنت مطمن شويه
واطمنت اكتر لما نزلت مع الكابتن احمد جابر
لانه بصراحه تمام التمام
بس انا الوقتى ايه اوعى وشك

{.... توقيع زائر ....}

ELzekred

{..ELzekred..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 19/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالأربعاء 10 أكتوبر 2007, 3:07 am

هههههههههههههه ميه ميه يا فسفوسه وانشاء الله هتكون واد تمام فى السباحه بازن الله
خوخه لو الانتى بتحبيه خانك هتعملى ايه ؟ او ايه هيكون شعورك

{.... توقيع ELzekred ....}

nada

{..nada..}
رياضى فى النوهان
رياضى فى النوهان

سجل فى : 09/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالأربعاء 10 أكتوبر 2007, 3:26 am

وانا سؤالى هيكون لفسفوسه ليه الاولاد فى تربيه رياضيه عموما بيحبوا بتراخوا على البنات وهما مشين وبزات بالترنجات بتبقا بيخه اوى اوى ؟

{.... توقيع nada ....}

†Fâ7†ôôôôô

{..†Fâ7†ôôôôô..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالأربعاء 10 أكتوبر 2007, 6:06 am

emy_mero كتب:
انا شايفه انت انتوا فعلا زى ما بتقول شله جميله جدااااااااا وكويسين مع بعض دى حاجه كويسه خااالص حتى لما اى واحد فيكم يتعرف على بنت لازم يعرفها على بقيه اصحابه وان معملش كدة يبقى خان الصداقه ويبقى ما يستاهلش اصحابه دول لازم كل حاجه بينهم تبقى بالنص مش كدة.

سؤالى بقى ليه بتعملوا كدة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا علي ما اظن ان السؤال ده موجه ليا وانا هارد عليه :
اولا اللي يسأل سؤال زي ده لازم اكيد يكون قعد معانا وعاشرنا وشاف نظامنا ايه
علشان كده نظامنا مش عاجبه
انا بقه حكايه ان احنا اما واحد يتعرف علي اي بنت لازم يعرفها علي بقهي اصحابه والا يبقي خان الصداقه ؟ مين اللي قالك حاجه زي دي ؟
ولو احنا بنعمل كده فاحنا مش بنضرب حد علي ايديه ونقوله تعالي والنبي اتعرفي علينا لا انتوا فاهمينا غلط خالص
ممكن يكون ده حصل مره اتنين كتير بس ايه الغلط في كده
وبعدين احنا لما بنقعد ونضحك ونهزر زي ما انتي بتقولي فده برده كله في حدود الادب والاحترام ما بينا واذا كان الرايح واللي جاي بيتفرج علينا زي ما بتقولي
فبرده احنا الحمد لله الكليه كلها علي ما اظن ان معظمها عارفنا بما فيهم الداكتره
يعني الموضوع بسيط جدا ومش محتاج احراج ولا اي حاجه
وعلي ما اظن ان كده رديت رد كامل علي السؤال ده ...........
وسؤال بعد كده لخوخه :
انتي عاوزه ايه من شخصيه خوخه الحقيقيه ؟
ولو وقفتي قدام المرايا شايفه فيها ايه .. يعني شايفه ايه حلو في خوخه وايه وحش
من كل حاجه وشايفه المستقبل والحاضؤ والماضي ازاي ؟
smsm academy

5o5a

{..5o5a..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالأربعاء 10 أكتوبر 2007, 10:19 pm

m_elzekred كتب:
هههههههههههههه ميه ميه يا فسفوسه وانشاء الله هتكون واد تمام فى السباحه بازن الله
خوخه لو الانتى بتحبيه خانك هتعملى ايه ؟ او ايه هيكون شعورك

والله يازقرد انا مش عارفة هبقى عاملة اية سعتها بس اكيد هبقى مصدومة ومش طايقة حد ولا طايقة نفسى ومعتش هدى الثقة لاى حد بعد كدة ويارب ماتحط فى الموقف دة طول عمرى لانة بجد موقف وحش قوى
اما بقى هعمل اية فأكيد هبعد لانة سعتها هيبقى مايلزمنيش وزى مابيقولوا كدة اللى باعك بيعة

{.... توقيع 5o5a ....}

5o5a

{..5o5a..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالأربعاء 10 أكتوبر 2007, 10:40 pm

smsm academy كتب:
وسؤال بعد كده لخوخه :
انتي عاوزه ايه من شخصيه خوخه الحقيقيه ؟
ولو وقفتي قدام المرايا شايفه فيها ايه .. يعني شايفه ايه حلو في خوخه وايه وحش
من كل حاجه وشايفه المستقبل والحاضؤ والماضي ازاي ؟
smsm academy
عاوزة اية من شخصية خوخة الحقيقة ؟ مش فاهمة ياسمسم قصدك اية بس عامة انا راضية عن نفسى كدة واللى نفسى فية بجد انا اتخرج بقى من الكلية وبتقدير كويس
ولو وقفت قدام المرايا شايفة فيها اية
الحلو دة مش انا اللى اقولة
اما الوحش انى دايما هادية وبكبر دماغى فى حاجات المفروض ان مايكونش دة رد فعلى فيها وانى ما بحب حد بتعلق بية قوى وممكن اجى ع نفسى عشان خاطره ومش شرط يكون الحد دة واحد يعنى بس انا بتكلم عامة يعنى فى اصحابى وكدة
اما بقى الماضى اهوة عدى بخيرة وشرة والحاضر ادينى عايشة وربنا معايا والمستقبل يارب يكون كويس
وبعدين يعنى هو انتو معنتوش لقين الا خوخة فى المنتدى دة عشان تسألوها
وسؤالى لسمسم
اية رايك فى اللى بيتسلى وبيقول بيحب؟؟

{.... توقيع 5o5a ....}

Anonymous

{..زائر..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالأربعاء 10 أكتوبر 2007, 10:58 pm

nada كتب:
وانا سؤالى هيكون لفسفوسه ليه الاولاد فى تربيه رياضيه عموما بيحبوا بتراخوا على البنات وهما مشين وبزات بالترنجات بتبقا بيخه اوى اوى ؟

والله احنا بنبقا قاعدين ومبيكنش وقت صلاه ولا وقت حضور لينا ولا وقت غدا
يعنى فاضين فاضين
هنعمل ايه
وعلى فكره لو قصدك علينا يعنى عامه احنا بنقعد نلاغى ونهزر مع الرايح والجاى سؤاء بنات او صبيان
ولو لقينا انهم اديقو بنسكت
فعادى يعنى
بنعمل جوا بدال ما نمام مكنا واحنا قاعدين

{.... توقيع زائر ....}

†Fâ7†ôôôôô

{..†Fâ7†ôôôôô..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالخميس 11 أكتوبر 2007, 12:55 am

[quote="5o5a"]
smsm academy كتب:
وبعدين يعنى هو انتو معنتوش لقين الا خوخة فى المنتدى دة عشان تسألوها
وسؤالى لسمسم
اية رايك فى اللى بيتسلى وبيقول بيحب؟؟

رأيي في اللي بيتسلي وبيقول ان هو بيحب ان هو مش عارف يعني ايه حب ولا يعني ايه جرح انسان بريئ وممكن في الغالب يكون ماعندوش احساس اصلا
لان اللي يبقي عنده احساس بيقدر اللي قدامه وبيقدر معني ايه انه يخدعه ويجرحه ويقوله انا بحبك وهو بيلعب بيه
رأيي فيه ان هو انسان بلا شخضيه بلا احساس بلا عواطف وبلا قلب
وسؤالي لخوخه برده
ايه رأيك في الصداقه والمظاهر ؟
هل المظاهر كل شيئ من وجهه نظرك ؟
وامته بتحسي ان الدنيا دي مش ليها لزمه ولا احنا لينا لزمه فيها ؟
وهل الاحساس ده بيسيطر عليكي لفتره ولا مجرد وقت التفكير وينتهي ؟
هي فعلا الدنيا تستحق مننا كل اللي احنا بنعمله ده ؟ من غدر الاصدقاء وجرح الحبيب وخيانه الاخوات ؟

smsm academy

ELzekred

{..ELzekred..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 19/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالخميس 11 أكتوبر 2007, 3:20 am

ردىىىىىىىىى يا حلوه بقا اسلام هريكى اسئبه

{.... توقيع ELzekred ....}

nada

{..nada..}
رياضى فى النوهان
رياضى فى النوهان

سجل فى : 09/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالخميس 11 أكتوبر 2007, 3:23 am

[color=red]والله احنا بنبقا قاعدين ومبيكنش وقت صلاه ولا وقت حضور لينا ولا وقت غدا

يعنى فاضين فاضين

هنعمل ايه

وعلى فكره لو قصدك علينا يعنى عامه احنا بنقعد نلاغى ونهزر مع الرايح والجاى سؤاء بنات او صبيان

ولو لقينا انهم اديقو بنسكت

فعادى يعنى

[color:2c1f=red:2c1f]بنعمل جوا بدال ما نمام مكنا واحنا قاعدين
يا سلاااااااااااااااام عشان قعدبن فضين بدل ما تنامو هو انتو ااساس يتانمو انتو على طول قادع عاند الكافتريا تترخموا على الرايح والجاى وكللام من هنا ومن هنا وكمان ايه انتو مش عارف بتكونو صيمين ولا ايه على فكره احنا زمايل المفروض تخافوا علينا يعنى مش يكون كده
وفى الاول والاخر اصحاب

{.... توقيع nada ....}

Anonymous

{..زائر..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالخميس 11 أكتوبر 2007, 3:34 am

على فكره احنا مش بيكون فى قصدنا ندايق
حد
ولو حصل معاكى موقف ولا حاجه من اى حد من البيقعدو عند الكنتين
فانا بتاسفلك بالنيابه عنه يا ستى

{.... توقيع زائر ....}

سعد مكرونة

{..سعد مكرونة..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

سجل فى : 06/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالخميس 11 أكتوبر 2007, 4:16 am

[size=24]
انا بلعب معاكوا

{.... توقيع سعد مكرونة ....}

keky

{..keky..}
رياضى مننا وعلينا
رياضى مننا وعلينا

سجل فى : 24/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه السابقة   لعبه الصراحه السابقة Emptyالخميس 11 أكتوبر 2007, 5:05 am

وانا بتاسف معااااااه
ههههههههههههههه
بس ابقى اشوف حد يعدى من عند الكافتيريا

{.... توقيع keky ....}

لعبه الصراحه السابقة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 40انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  الصفحة التالية