منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين))
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

~ اهلا بك يا (زائر) فى منتدى كليه التربيه الرياضيه ..عدد مساهماتك حتى الان 0 ~

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اسم الموضوع: مفصل الركبة واصاباتة وكيفية العلاج منها مهم جداااااااااااا.لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالخميس 09 أغسطس 2018, 1:27 pm من طرف    اسم الموضوع: تدريب محاسبين لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالثلاثاء 26 يوليو 2016, 10:46 pm من طرف    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالخميس 21 يوليو 2016, 12:05 am من طرف    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالثلاثاء 14 يونيو 2016, 12:25 am من طرف    اسم الموضوع: لماذا كان الإسراء ليلاً ولم يكن نهاراًلعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالأحد 10 أبريل 2016, 11:35 pm من طرف    اسم الموضوع: التصوف جلاء القلب وتطهيرهلعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالخميس 03 ديسمبر 2015, 5:49 pm من طرف    اسم الموضوع: العقاب بالضرب في التربية الإسلاميةلعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالإثنين 16 نوفمبر 2015, 1:38 pm من طرف    اسم الموضوع: Happy New Yearلعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:49 pm من طرف    اسم الموضوع: على شاطئ مجهول لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:29 pm من طرف    اسم الموضوع: هام جدا يرجى دخول الجميعلعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 10:53 pm من طرف    اسم الموضوع: وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَلعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 25 سبتمبر 2015, 7:04 am من طرف    اسم الموضوع: الدعوة للإصلاح والصلاح وسبيل النجاح والفلاحلعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالأحد 30 أغسطس 2015, 5:59 pm من طرف    اسم الموضوع: اختلطت الحلول وأظلتنا فتن نبوءة الرسوللعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالثلاثاء 04 أغسطس 2015, 4:09 am من طرف    اسم الموضوع: ما حكم من أفطر قبل غروب الشمس معتقدا غروبهالعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 26 يونيو 2015, 1:53 pm من طرف    اسم الموضوع: شروط وجوب الصياملعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالأحد 14 يونيو 2015, 5:53 pm من طرف    اسم الموضوع: الاعجاز الطبى فى الصياملعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالأحد 31 مايو 2015, 5:50 pm من طرف    اسم الموضوع: لم جعل الله معراجا لرسول الله صلى الله عليه وسلم يصل به إلى السمواتلعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالخميس 21 مايو 2015, 6:58 am من طرف    اسم الموضوع: ما الحكمة أن الله جعل الإسراء والمعراج فى الليللعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالأحد 10 مايو 2015, 8:06 pm من طرف    اسم الموضوع: جهاد العلماء فى العصر الحديثلعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالخميس 30 أبريل 2015, 5:05 pm من طرف    اسم الموضوع: الإسراء والمعراج العلوم الوهبية والأسرار الربانيةلعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالثلاثاء 21 أبريل 2015, 2:31 am من طرف

شاطر | 

لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3 ... 15 ... 30  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة

elflestiny

{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 03/09/2007

مُساهمةموضوع: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 4:55 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

[size=29]سلااااااااااااااااااااامي لكل الموجودين

[color=#ff0000]اللعبه دي عجبتني جدا

وهي عباره عن
ان كل اعضاء المنتدى يكونو اخوات في بيت العيله

كلنا في بيت واحد

وبيبقى في حوارات وخناقات مع بعض

مثلا

س: واحد يصحي اخوه ويقوله جعااااااااااااااااااااااااااان قوم اعملي افطر

ج : ويجي العضو اللي بعده يقوله سيبني انام شويه ياعم انت مش بتشبع هو في تعابين في بطنك

تخيل كانك في بيتكم وخلينا نشوف ايه اللي هيحصل

وهكذااااااااااااااا

طبعا كده اللعبه ممكن تكون مفهومه
اي حاجه تيجي على بالكوا قولوها بس طبعا لازم نحافظ على الاخوة اللي بينا

يلاا انا ابدأ

اللي بعدي
ايه ياعم سيب التمسلية بتاع رجل غنى فقير جدا
[color:32f2=#ff0000:32f2]بتاعة محمد صبحى
[/size]

{.... توقيع elflestiny ....}

عدل سابقا من قبل في السبت 20 أكتوبر 2007, 10:43 pm عدل 1 مرات

kontesaa

{..kontesaa..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 09/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 5:18 pm

سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

بس انا ما بحبش محمد صبحى وعايزك تغيرة بقى ما شى يلا عافيه بقى .

انا عاوزة بتاعه اشرف عبد الباقى راجل و6 ستات حلوة اوى بحبها يلا غيرها وهات لى معاك ميه وانت جاى .

{.... توقيع kontesaa ....}

5o5a

{..5o5a..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

سجل فى : 30/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 5:32 pm

لا دى تمثلية غبية سيبى قضية راى عام بتاعة يسرى
وعايزة مية قومى هاتى لنفسك انتى مش صغيرة

{.... توقيع 5o5a ....}

elflestiny

{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 5:43 pm

ماينفعش كده ياخوخه قومى هاتى لاختك مية دى الكل واقف فى زورها وابقوا قابلونى لو نفعتم انتم الاتنين وانتم قاعدين قدام التليفزيون ههه قوموا نلعب عشرتين طاولة ونصحى بابا يلعب معانا بدل ماهو نايم

5o5a

{..5o5a..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 6:19 pm

اقوم لية وهيا صغيرة لسة ومش عارفة تجيب لنفسها مية وبعدين الاعدة قام التلفزيون احسن من الاعدة ع القهوة طول اليل وعشرتين طاولة اية سيبة نايم بدل ومايصحى ويعد يزعق

{.... توقيع 5o5a ....}

elflestiny

{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 6:26 pm

اهو احسن برده على رأيك بدل مايقوم ويزعق ماما ماما جعاااااااااااان عاوز اكل اعمليلى ساندويتش جبنة بمربى انا وخوخه اصل عماله تبصلى هههههههههههههههههههههههههههه

5o5a

{..5o5a..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 6:42 pm

ساندويتش جبنة بالمربى اية القرف دة دة اسمة عك المانى جبنة ومربى ازاى
لا انا عايزة جبنة وخيار

{.... توقيع 5o5a ....}

ELzekred

{..ELzekred..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 19/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 6:44 pm

جبنه واتا هتشبعك احسن من الخيار

{.... توقيع ELzekred ....}

elflestiny

{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 7:03 pm

خلاص ياماما متعمليلهاش البت دى ... !!

5o5a

{..5o5a..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 7:24 pm

هو اية دة انشاء الله وانت مالك انت وهو انا حرة انا اكل براحتى ماليش دعوة ياماما انا عايزة ساندويتش جبنة وخيااااااااار

{.... توقيع 5o5a ....}

elflestiny

{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 7:30 pm

خلاص ا>ا كنتى مصممة بقى يبقى الأته أحسنلك ههههههههههههههههههههه أجرى يازقرد دى بتدور على الشبشب اه اه

eido8

{..eido8..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

سجل فى : 31/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 7:31 pm

بطلي يابنتي تشبطي زي العيال واسمعي كلام اخوكي الكبير الفلسطيني لحسن والله اصحيلك باب

{.... توقيع eido8 ....}

Anonymous

{..زائر..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 7:54 pm

الله يخربيتكو عيله مخها تعبان
يعنى مش هعرف اناملى ساعه قبل ما ازفت اروح الكليه
عاوز انام ابوس اديكو

{.... توقيع زائر ....}

eido8

{..eido8..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 8:08 pm

ما تروح ياعم تنام حد كلمك
وبعدين مبلاش حكايه الكليه دي خليها الجامعه احسن انت هتضحك علينا
ارهنك اذا كنت حضرت محاضره من اول السنه

{.... توقيع eido8 ....}

Anonymous

{..زائر..}
زائر

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 8:29 pm

يوووووووووووووووووووووووووووووه
وانتا مالك انتا يا عم عماد
وبعدين وطى صوت التلفزيون شويه
مش عارف انا ايه ده
واحد عنده 19 سنه قد الحيطه اهو
ولسه بيتفرج على كابتن ماجد
ياعم روح بلا كمل الماتش وابقا تعالا اتكلم

{.... توقيع زائر ....}

eido8

{..eido8..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 8:46 pm

اولا اذا كان علي الكابتن ماجد انا فعلا بحبه جدا وارهنك اذا كان في حد هنا مش بيحبه
وبعدين ياعم هو انا بتفرج لوحدي ما انا قاعد معايا خوخه وفلسطيني ونانا بيتفرجوا معايا
ولا انت زعلان عشان مش قادر تقوم تتفرج معانا عشان بابا هيضربك
احسن خليك كده
وبعدين نام بقي لحسن والله اجبلك كل اخواتي ونيجي ننايمك خالص
:affraid: ولا انت خايف تنام لوحدك عادي لو خايف اقول وانا ابعتلك حد من اخواتك عادي

{.... توقيع eido8 ....}

kontesaa

{..kontesaa..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 09/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 9:39 pm

هوسسسسسسس العبوا سوا العبوا سوا اييييييييييييه هنزعق لكم زى العيال الصغيرة ولا ايه حرام تقعدوا مؤدبين سيب يا فلسطينى خوخه تاكل الى هى عاوزاه وسيب العيال يتفرجوا على التلفزيون وسيب فسفوسه ينام وبلاش ازعاج احسن لو ابوكم قام هيقومكم من على التلفزيووووووووون

ويقعد هو فبلاش وبعدين تعالى هنا يا فسفوسه انا بغتك امبارح تشترى لنا عيش فين الباقى و فين العيش هو شغل عيال يعنى وبعدين البت خوخه هتاكل ايه يعنى خيار بالجبنه قوم يلا هات لنا المسحوق وماتتاخرش................!!

{.... توقيع kontesaa ....}

5o5a

{..5o5a..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 10:51 pm

انا ماليش دعوة بقى انا عايزة اكل وفسفوسة مخبى العيش ومش راضى يقول هو جابة وخباة فين اتصرف بقى يافلسطينى هو مش انت الكبير لاما والله اصحلكوا ماما تتعامل معاكوا
وعاملينلى فيها كبار قوى
ماليش دعوة بقى انا جعاااااااااااااااااانة وعايزة اكل

{.... توقيع 5o5a ....}

elflestiny

{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 11:22 pm

بصى انا عشان خاطرك ياخوخه هانزل اشتريلك فطيرة بالجبنة الرومى وناكلها سوى واتنين كنز بس دورى على حتة ناكلها فيها بعيد عن العيال دى لحسن يلهفوها مننا وانا سرقت الباقى من الواد فسفوسه هههههههههههههههه اوعى تقوليلوا ... !!!

5o5a

{..5o5a..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 11:26 pm

خلاص ماشى بس والنبى يافلسطينى بسرعة اصل انا جعانة قوى وماتخفش مش هقول لفسفوسة ولو عرف نبقى نديلة حتى نسكتة بيها وخلاص او انت اما تجبها نديلى وانا انزللك ونكلها تحت فى البوابة بس بسرعة بقى

{.... توقيع 5o5a ....}

elflestiny

{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 11:29 pm

خوخه خوخه ياخوخه ملقيتش بالجبنة الرومى جبتها بالتونة عاوزة كانز اية اجيبلك بيبسى ماكس انتى يابت هى مبترودش ليه مش انا قلتلها تستنانى جمب الشباك 0..... !!!

5o5a

{..5o5a..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 11:31 pm

اى حاجة يافلسطينى كل اللى تجيبة كويس انا جعانة يابنى
تونة تونة مش مهم (مع انى مش بحبها ) وخد بالك البت ايمى ميرو نازلة
حاسب لتشوفك

{.... توقيع 5o5a ....}

elflestiny

{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 11:35 pm

طيب انا مستخبى عند عم اسماعيل بتاع الحوواوشى على بال ماتنزل بس على الله ميشمش ريحه الفطيرة ويقولى مختش حوواشى ليه هههههههههههههههههه لما تمشى رنى عليا عشان اطلع ويلا جهزى السفرة

5o5a

{..5o5a..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 11:37 pm

انت ماطلعتش لية بسرعة بتيل وارن عليك بقالى ساعة وعلفكرة الواد عماد صحى وزمانة هيجى يقولنا دالوقتى عايز اكل معاكوا تعالى نكلها فى البلكونة وخلاص

{.... توقيع 5o5a ....}

elflestiny

{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش   لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش Emptyالجمعة 28 سبتمبر 2007, 11:41 pm

معلش اصل الشبكة بايظة فى الحتة المعفنة بتاعتنا دى هههههههه يلا فى البلكونة وامرنا لله على الله الجيران ميشوفناش

لعبة البيت بيتك خايف متعجبكمش

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 30انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3 ... 15 ... 30  الصفحة التالية